F1 Grand Prix: Η FIA αποκάλυψε λεπτομέρειες για το ατύχημα του Bianchi
Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το ατύχημα του Jules Bianchi στο Ιαπωνικό Grand Prix.
Μετά από όσα ακούστηκαν, προβλήθηκαν και γράφτηκαν η FIA, προχώρησε και αυτή στην αποκάλυψη κάποιων λεπτομερειών, που αφορούν το ατύχημα του Jules Bianchi. Τα στοιχεία προήλθαν από την εξέταση των πλάνων του CCTV (κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης) της πίστας στη στροφή 7 ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ομοσπονδίας Charlie Whitting δήλωσε ότι ο Bianchi έχασε τον έλεγχο της Marussia μετά από υδρολίσθηση, όπως κι ο Adrian Sutil. Όμως ο Sutil έκανε τετ-α-κε και έπεσε πάνω στα προστατευτικά ελαστικά. Αντίθετα ο Bianchi πρόλαβε να διορθώσει το τετ-α-κε της Marussia αλλά στη συνέχεια το μονοθέσιο χτύπησε πάνω στον γερανό. Η FIA συνεχίζει τις έρευνες για τον ατύχημα στη Suzuka.
«Υπάρχει μια στεγνή γραμμή. Καθώς η βροχή δυναμώνει το νερό αρχίζει να εισέρχεται στην πιο στεγνή γραμμή και τα μονοθέσια σε εκείνο το σημείο ανοίγουν τη γραμμή τους» αναφέρει η ανακοίνωση της FIA και συνεχίζει: «Μπορείτε να δείτε ότι ο Adrian έχασε τον έλεγχο σε εκείνο το σημείο. Ακούμπησε ελαφρώς στην πιο βρεγμένη πίστα έχασε τον έλεγχο και έκανε τετ-α-κε. Ο Jules έκανε κάτι παρόμοιο. Πέρασε πάνω από την γραμμή που είχε περισσότερο νερό αλλά η διαφορά είναι ότι δεν έκανε τετ-α-κε σαν τον Adrian. Διόρθωσε και βγήκε εκτός, με διαφορετική τροχιά.
Ο Whitting απέκλεισε το ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης και είπε πως με μια πρόχειρη εκτίμηση η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι κοντά σε αυτή που είχε ο Heikki Kovalainen στη Βαρκελώνη το 2008. Δηλαδή πάνω από 200 χλμ.Η διαφορά με τον Bianchi όμως είναι ότι ο Γάλλος έπεσε πάνω στον γερανό και όχι στα προστατευτικά ελαστικά.
«Είναι νωρίς για να δούμε την ακριβή ταχύτητα σύγκρουσης διότι δεν έχουμε σωστά δεδομένα από το μονοθέσιο λίγο πριν την πρόσκρουση» δήλωσε ο Whitting και πρόσθεσε: «Μπορούμε να βασιστούμε μόνο στα δεδομένα από το GPS. Οι έρευνες συνεχίζονται, αναλύουμε την εικόνα και τα δεδομένα του GPS για να δούμε την ταχύτητα πρόσκρουσης. Είναι νωρίς για να πούμε.»