F1 Grand Prix Βραζιλίας: Λίγο πριν την καρό σημαία
Οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg της Mercedes θα δώσουν σκληρή μάχη για τον τίτλο ένα αγώνα πριν το τέλος της σεζόν.
Στο θρυλικό Interlagos συνεχίζεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Εκεί οι Lewis Hamilton και Nico Rosberg (Mercedes AMG GP) θα παλέψουν για τη νίκη αλλά και τον τίτλο με τον Rosberg να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση. Η διαφορά τους είναι 24 βαθμοί και η ψυχολογία του Βρετανού είναι ανεβασμένη μετά την νίκη στο Grand Prix των ΗΠΑ.
Τα μαθηματικά για τον τίτλο
Είναι ο προτελευταίος αγώνας της χρονιάς και ο Ν. Rosberg, εκτός από δύο νίκες στη σειρά, χρειάζεται και λίγη τύχη. Θυμίζουμε πως ο τελευταίος αγώνας δίνει τους διπλούς βαθμούς.
Ο L. Hamilton χρειάζεται 51 βαθμούς για να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Με δύο δεύτερες θέσεις σε Βραζιλία και Abu Dhabi κατακτά τον τίτλο .
Τερματίζοντας τρίτος στη Βραζιλία και δεύτερος στο Abu Dhabi όπου οι βαθμοί είναι διπλοί ισοβαθμεί με τον Rosberg καικερδίζει γιατί θα έχει 10 νίκες έναντι 6.
Αν τώρα ο Hamilton τερματίσει πρώτος στη Βραζιλία με τον Rosberg δεύτερο τότε στον τελικό του Abu Dhabi θα χρειαστεί απλώς να μπει στην πρώτη πεντάδα.
Ο αγώνας
Στο Grand Prix της Βραζιλίας δεν είναι λίγες οι φορές που έχοιυμε δει ανατροπές. Ο καιρός έχει το δικό του ρόλο και σε αυτή τη διοργάνωση τα μετερεωλογικά δελτία μιλούν για βροχές και καταιγίδες και τότε όλα μπορούν να συμβούν.
Αν ο καιρός μείνει... κομπάρσος η Mercedes έχει το πάνω χέρι. Όμως μάχη περιμένουμε για την τρίτη θέση ανάμεσα στη Williams και την Red Bull Racing.
Αν πάλι υπάρχει βροχή η στρατηγική θα μπερδευτεί ενώ αναμένεται να δούμε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας να βγαίνει συχνά στην πίστα. Μετά το ατύχημα του Jules Bianchi στην Ιαπωνία η FIA δεν θα ρισκάρει απολύτως τίποτα. Μάλιστα οι άνθρωποι της πίστας, στην πρώτη στροφή, δεν θα χρησιμοποιήσουν γερανούς για την απομάκρυνση των μονοθεσίων, αν αυτά βγουν εκτός διαδρομής.
Στα προβλήματα προσθέστε πως το αυτκινητοδρόμιο του Interlagos είναι σε υψόμετρο 800 μέτρων κι αυτό πρόκειται αν επηρεάσει την απόδοση των μονοθεσίων. Όχι λόγω κινητήρα (οι τούρμπο κινητήρες δεν επηρεάζονται όπως οι ατμοσφαιρικοί) αλλά λόγω ERS.
Άλλος ένας παράγοντας που δημιουργεί πονοκέφαλο στους team managers είναι η νέα άσφαλτος. Η Pirelli άλλαξε την αρχική επιλογή της από σκληρή και μέση γόμα σε μέση και μαλακή. Όπως είδαμε στη Ρωσία η φθορά είναι ελάχιστη κι αυτό δεν δίνει πολλές επιλογές στην στρατηγική. Βέβαια με την πιο μαλακή επιλογή ίσως η κατάσταση να είναι διαφορετική.
To Interlagos έχει μήκος 4,309 χιλιομέτρων κι ο αγώνας διάρκεια 71 γύρους. Τα επίπεδα κάθετη δύναμης είναι σχετικά ψηλά αλλά η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320χλμ/ώρα. Οι οδηγοί πάνε στο 60% του γύρου με τη μεγαλύτερη διαθέσιμη δύναμη του κινητήρα. Τα φρένα δεν ταλαιπωρούνται, παρά το ότι έχουμε 6 σημεία επιβράδυνσης.
Οι κατατακτήριες δοκιμές αλλά και ο αγώνας ξεκινούν στις 18:00 ώρα Ελλάδας