MotoGP Grand Prix of Americas: 200 συμμετοχές για τον Nicky Hayden
Στην εκκίνηση του Grand Prix of Americas ο Nicky Hayden θα φτάσει τις 200 συμμετοχές σε Grand Prix στην καριέρα του. Μία σημαντική στιγμή που θα γιορτάσει μαζί με τους συμπατριώτες του .
Ο Hayden ξεκίνησε την καριέρα του από τους αγώνες Dirt Track, όπως οι περισσότεροι αναβάτες στις Η.Π.Α. και στη συνέχεια αγωνίστηκε στο Παναμερικανικό Πρωτάθλημα Superbikes, όπου το 2002 έγινε ο μικρότερος σε ηλικία πρωταθλητής. Την επόμενη χρονιά συνέχισε την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.
Στο ξεκίνημά του, βρέθηκε δίπλα στον Valentino Rossi, που εκείνη τη σεζόν πήρε και τον τελευταίο του τίτλο με μοτοσυκλέτα της Honda. Ο «Kentucky Kid» όπως είναι το ψευδόνυμό του κατάφερε να ανέβει τέσσερις φορές στο podium και ξεκινήσει τρεις φορές από την πρώτη σειρά της εκκίνησης .
Το 2005 θα έδειχνε τη αξία του και το κατάφερε στην πατρίδα του και την δύσκολη πίστα της Laguna Seca όπου πήρε μια μεγάλη νίκη, την πρώτη του στο MotoGP. Η σταθερότητά και οι τρεις τερματισμοί στο podium έφεραν τον Hayden στην τρίτη θέση στη βαθμολογία της χρονιάς.
Η επόμενη σεζόν έφερε τον πρώτο του τίτλο. Το 2006 ξεκίνησε με τον Αμερικανό να έχει τερματισμούς στο podium στο πρώτο μισό της χρονιάς, ενώ πήρε τη νίκη στο Assen, μετά από μια «μάχη» με τον συμπατριώτη του, Colin Edwards. Η δεύτερη νίκη του ήρθε και πάλι στην Laguna Seca ενώ πάλεψε για το τίτλο με τον Valentino Rossi ως τον τελευταίο αγώνα. Ο Ιταλός έχει μία πτώση και ο Hayden ανέβηκε στο podium πανηγυρίζοντας τον πρώτο του τίτλο.
Τις επόμενες δυο σεζόν (ξεκινούσε η κατηγορία των 800 κ.εκ.) η χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων στις μοτοσυκλέτες, σήμαινε ότι ο old school τρόπος που οδηγούσε, από τη εμπειρία του στο dirt track, δεν τον βοηθούσε. Ο ίδιος το έβλεπε δύσκολο να προσαρμοστεί και έμεινε πίσω.
Το 2009 πήγε από την Honda στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, βάζοντας τέλος στη δεκάχρονη συνεργασία του με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. Ο Hayden κατάφερε να έχει αρκετούς τερματισμούς στο podium, ωστόσο δεν θα κατάφερνε να επαναλάβει την επιτυχία που είχε με την Honda.
Το 2013 έφυγε από την Ducati και συνεργάστηκε και πάλι με Honda, αυτή τη φορά στην κατηγορία OPEN. Όμως η σαιζόν ήταν δύσκολη για τον Αμερικανό καθώς ένας τραυματισμός στον καρπό του τον αναγκασαν να μείνει εκτός αγώνων πολλούς μήνες. Ελπίζουμε η επιστροφή του το 2015 (και πάλι με OPEN Honda) να είναι καλύτερη.