Mitsubishi: Concept XR-PHEV II (photo)

Το Concept XR-PHEV II, είναι μία μελέτη μικρού SUV που αναμένεται να γίνει το δεύτερο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό όχημα (PHEV) της Mitsubishi Motors Corporation (MMC) μετά το Outlander PHEV.

Mitsubishi: Concept XR-PHEV II (photo)
3'

Η MMC προωθεί την εξέλιξη προηγμένων τεχνολογιών επόμενης γενιάς της @earth TECHNOLOGY που διέπονται από τις αρχές της Περιβαλλοντικής Υπευθυνότητας, της Οδηγικής Απόλαυσης, της Αντοχής & της Ασφάλειας.

Η εταιρία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα υιοθετώντας περιβαλλοντικές τεχνολογίες και αυτή τη στιγμή εξελίσσει συστήματα PHEV κατάλληλα για κάθε μοντέλο της οικογένειας της με προοπτική παρουσίασης στο άμεσο μέλλον.

Το νέο σύστημα PHEV που παρουσιάζεται στο Mitsubishi Concept XR-PHEV II είναι ένα ελαφρύ, συμπαγές και υψηλής απόδοσης σύστημα με κινητήρα μπροστά/εμπρόσθια κίνηση (FWD), ιδανικό για crossover πόλης. Το σύστημα πετυχαίνει πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 μόλις 40 g/km, από τις χαμηλότερες για PHEV, σε συνδυασμό με ζωηρές και ομαλές επιδόσεις και άριστη απόκριση.

Εξωτερική Σχεδίαση

Ανανεωμένο αισθητικά με δυναμικές και σπορ σχεδιαστικές φόρμες και μία τολμηρή πλαϊνή χαρακτηριστική γραμμή, το Mitsubishi Concept XR-PHEV II προδίδει τις συναρπαστικές επιδόσεις που προσφέρει το ισχυρό μοτέρ του. Η εμπρός μάσκα χρησιμοποιεί μία στιβαρή και ανθεκτική δομή, ενώ εντυπωσιάζει ο τρόπος με τον οποίο το κεντρικό τμήμα που φιλοξενεί τα λειτουργικά μέρη προστατεύεται από την κάτω και τις πλαϊνές πλευρές. Τα εμπρός φώτα ημέρας και τα πίσω φώτα είναι τοποθετημένα αριστοτεχνικά με τρόπο που αναδεικνύουν τις γραμμές του αμαξώματος. Ο συνδυασμός αυτών των σχεδιαστικών στοιχείων δημιουργεί ένα νέο είδος στυλ για crossover πόλης.

Εσωτερική Σχεδίαση

Το εσωτερικό εκφράζει προσδοκίες υψηλών επιδόσεων μέσα από τα απτικά και οπτικά χαρακτηριστικά των υλικών.
Το ταμπλό εκτείνεται στα πλάγια σαν δύο φτερά με αφετηρία την εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα στην οποία συγκεντρώνονται τα περισσότερα χειριστήρια. Η κομψή αισθητική του εσωτερικού αποτυπωμένη στο ταμπλό τονίζεται από ασημί διάκοσμο και πλαϊνά διακοσμητικά ένθετα που διατρέχουν την καμπίνα σε όλο της το μήκος.

Σύστημα Κίνησης

Το νέο PHEV είναι σχεδιασμένο για χρήση σε μοντέλα με σύστημα κίνησης τοποθετημένο μπροστά και περιλαμβάνει ένα κινητήρα MIVEC, νέο ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια και μία νέα μονάδα ηλεκτρονικών ισχύος. Η υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα για να χαμηλώνει το κέντρο βάρους.

O νέος ηλεκτροκινητήρας αποτελείται από έναν συμπαγή και υψηλής απόδοσης μετατροπέα (inverter) και σύστημα μεταβλητής τάσης που κρατά τις εκπομπές CO2 κάτω από 40 g/km - από τις καλύτερες τιμές σε επίπεδο περιβαλλοντικής συμβατότητας για μοντέλο PHEV.

Το σύστημα PHEV είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί κυρίως σε ηλεκτρικό πρόγραμμα με τον κινητήρα να εκτελεί χρέη γεννήτριας ή να παρέχει πρόσθετη κινητήρια ισχύ όταν χρειάζεται. Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες και το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, γίνεται αυτόματη επιλογή προγράμματος: πλήρως ηλεκτρικό, εν σειρά υβριδικό, και παράλληλο υβριδικό.

Επιλέγοντας Battery Save ή Battery Charge mode, ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί την ηλεκτροκίνηση όταν το επιθυμεί.

Προσφέροντας ισχυρές και σπορ επιδόσεις, το σύστημα πετυχαίνει μία αθόρυβη και πολιτισμένη οδηγική εμπειρία χωρίς διακοπές ισχύος από τις αλλαγές ταχυτήτων για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή