«Σεισμός» για τα αυτοκινητάκια από το ανατολικό μπλοκ επί Χούντας!
Το ρεπορτάζ, παραμένει εδώ καρφωμένο και «φωνάζει» μόνο του!
Οι φωτογραφίες και οι ρεκλάμες δεν επιδέχονται ουδεμίας αμφισβήτησης. Όσο για τα υπόλοιπα εμείς θέτουμε απλά ερωτήματα που περιμένουν απαντήσεις, αν κι από ότι φαίνεται δεν θα απαντηθούν ποτέ!
Διαβάστε λοιπόν τι έγραφε το ρεπορτάζ του Newsbomb.gr:
Από το ανατολικό μπλοκ, μέχρι την υπογραφή των πιο σκληρών μέτρων που πέρασαν από την Ελλάδα, δε χρειάζεται πολύς χρόνος. Μια «γκαζιά απόσταση» πάνω από την εξαθλίωση εκατομμυρίων Ελλήνων!
Τα Trabant και Wartburg κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα τη δεκαετία του '60. Στην καρδιά της Χούντας. Αποκλειστικός εισαγωγέας ήταν ο πατέρας του Πάνου Καμμένου, Ηλίας Καμμένος.
Τα γραφεία της εταιρείας που εισήγαγε τα αυτοκίνητα αυτά κατευθείαν από το Βερολίνο της Ανατολικής Γερμανίας τότε (Transportmaschinen Export-Import - Volkseigener Aussenhandelsbetrieb - DDR - Berlin), ήταν επί της Λεωφόρου Συγγρού 166 . Σε έναν από τους ορόφους του κτηρίου, στεγάζονται τα γραφεία των ΑΝΕΛ.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να υπενθυμίζουμε ότι ο κ. Καμμένος δεν έχει απαντήσει ποτέ για το αν πληρώνει από την κρατική επιχορήγηση των ΑΝ.ΕΛ. και πόσα χρήματα για το ενοίκιο των κτηρίων στον πατέρα του. Όμως με αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε στο μέλλον...
Λίγα λόγια τα τα Wartburg από το ανατολικό μπλοκ
Η Wartburg ήταν μια εταιρεία της Ανατολικής Ευρώπης με μικρή έως μέτρια δυναμική. H ιστορία της ξεκίνησε μετά τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν οι Σοβιετικοί παρέδωσαν στο κράτος της Ανατολικής Γερμανίας το εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων του Eisenach.
Η πρώτη αντιπροσωπεία της Wartburg στην Ελλάδα, τη δεκαετία του '50, ήταν η «Εταιρία Εμπορίας Αυτοκινήτων» επί της Λ. Συγγρού 16-18. Στα μέσα της δεκαετίας του '60 (ενδιαφέρον έχει αυτό) η αντιπροσωπεία περνά στα χέρια του Ηλία Καμμένου. Ο πατέρας Καμμένος γνώριζε καλά το αντικείμενο με ακόμη δύο εταιρείες του ανατολικού μπλοκ με τις οποίες συνεργαζόταν, ανάμεσα τους και η Πολωνική Polski Fiat από την οποία εισήγαγε αυτοκίνητα μέσω της εταιρείας του «ΠΑΝΑΛΕΞ ΑΕ».
Αλλά δεν είναι αυτό που έχει ενδιαφέρον. Το ιδιαίτερο του... πράγματος είναι πως ο Ηλίας Καμμένος πήρε σχετικά «εύκολα» απ' όσο θυμούνται κάποιοι του τότε περιβάλλοντός του, την αποκλειστικότητα να εισάγει και να πουλάει στην ελληνική αγορά αυτά τα αυτοκίνητα. Επισημαίνουμε ότι όλα αυτά έγιναν υπό το καθεστώς της κομμουνιστικής Ανατολικής Γερμανίας και το γεγονός ότι στην Ελλάδα είχαμε Χούντα. Αν λέει κάτι αυτό...
Είναι απορίας άξιον ποιος μπορούσε να έχει τόση δύναμη, να πουλάει σοβιετικά αυτοκίνητα σε καθεστώς δικτατορίας.
Πραγματικά ενδιαφέρον.
Τώρα, αυτός ο ίδιος άνθρωπος, ο πολιτικός που γυρνά να τον φωτογραφίζουν μόνον από την πλευρά του δήθεν λαϊκού του προφίλ για να κρύψει το... άλλο, υπογράφει βάναυσα μέτρα για την πλειοψηφία των Ελλήνων.
Αυτών των Ελλήνων που ούτε περίεργα παιχνίδια έπαιξαν ποτέ, ούτε υποβαστάχθηκαν στις πλάτες των στελεχών της Χούντας, αντιθέτως βασανίστηκαν και βασανίζονται ακόμη και για το τελευταίο ευρώ που τους λείπει από την τσέπη!!!