Η ΔΕΘ… αύξησε τα κλικς στο kathimerinotita.gov.gr
Η πλατφόρμα στην οποία υποβάλλουν οι πολίτες προς επίλυση, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις σχέσεις τους κυρίως με τα ασφαλιστικά ταμεία, τις εφορίες, το σύστημα υγείας και την επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες, έσπασε το φράγμα των 6.500 υποθέσεων.
Από τις αρχές Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της με πρωτοβουλία του υπουργού Επικρατείας, Αλέκου Φλαμπουράρη, έχει περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία το 69,7% των υποθέσεων, ενώ το 17,4% έχει παραπεμφθεί στους αρμόδιους φορείς για επεξεργασία. Σημαντικό και μπράβο στην «Ομάδα Καθημερινότητας».
Αντί να τελειώσει όμως εκεί ο απολογισμός, μπήκε και μία τελευταία πινελιά:
«Άξιο μνείας αποτελεί το γεγονός ότι μετά την παρουσία της "Καθημερινότητας" με αυτόνομο περίπτερο στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης καταγράφεται μια σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, αλλά και των αιτημάτων που εισάγονται σε αυτή».
Να σημειώσουμε ότι σε σχέση με τον απολογισμό του Αυγούστου, οι υποβληθείσες υποθέσεις αυξήθηκαν κατά 1.000. Με πρόχειρους υπολογισμούς, βλέπουμε ότι από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας, δηλαδή στο διάστημα Φεβρουαρίου – Αυγούστου κατά μέσο όρο υποβάλλονταν γύρω στα 900 αιτήματα το μήνα. Αν καταμεριστεί η αύξηση των 1.000 υποθέσεων στους τρεις τελευταίους μήνες, στην πλατφόρμα υποβλήθηκε μόλις το 1/3 σε σχέση με τις υποθέσεις του προηγούμενου διαστήματος.
Επομένως, γιατί -και πάλι- κάποιοι θέλουν να ευλογούν τα γένια τους;
(Πηγή φωτογραφίας: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Από την περιήγηση του πρωθυπουργού στα περίπτερα της 82ης ΔΕΘ)