Τέμπη: Τρεις νέες διώξεις για την τραγωδία - Τι καταγγέλλει σταθμάρχης του Παλαιοφαρσάλου
Στο «μικροσκόπιο» των Αρχών εκτός από τον σταθμάρχη μπαίνουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 αλλά έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους.
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις για την τραγωδία στα Τέμπη που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 57 άνθρωποι, με την υπόθεση να έχει πάρει ήδη τον δρόμο της Δικαιοσύνης.
Οι νέοι, που συμμετέχουν στις διαδηλώσεις, ζητούν δικαίωση και είναι οργισμένοι γιατί στη θέση των παιδιών που χάθηκαν στα Τέμπη θα μπορούσαν να είναι εκείνοι. Την ίδια στιγμή, η Δικαιοσύνη καλείται να επιτελέσει το δύσκολο έργο της. Τα κρίσιμα ερωτήματα πληθαίνουν και ανοίγει ο κύκλος των κατηγορουμένων για τη μεγαλύτερη τραγωδία στη χώρα μας.
Έτσι στο «μικροσκόπιο» των Αρχών εκτός από τον σταθμάρχη μπαίνουν ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, που έβαλε στη συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια τον 59χρονο και βγήκε σε αναρρωτική άδεια ένα 24ωρο μετά την τραγωδία, αλλά και οι δύο σταθμάρχες που όφειλαν να είναι παρόντες ως τις 23:00 αλλά έφυγαν νωρίτερα από το πόστο τους.
Μετά τον μοιραίο σταθμάρχη, τρία νέα πρόσωπα αντιμετωπίζουν τις ίδιες κατηγορίες με αυτές που αντιμετωπίζει και ο 59χρονος, κάτι που σημαίνει πως τους αναγνωρίζεται το ίδιο μερίδιο ευθύνης. Ο σταθμάρχης υποστήριξε πως δεν τον ρώτησε ο μηχανοδηγός για το ρεύμα που ήταν ούτε είχε και στα χέρια του το χαρτί 1001.
Επιπλέον, σύμφωνα με το MEGA, όπως φαίνεται από το χαρτί βαρδιών ο σταθμάρχης ήταν εκτός των βαρδιών για τον Μάρτιο, πράγμα που δείχνει ότι είχε καλύψει, την μοιραία μέρα, ρεπό και βάρδιες άλλων παλαιότερων σταθμαρχών.
Περνά στην αντεπίθεση ο επόπτης για την τραγωδία στα Τέμπη
Ο σταθμάρχης του Παλαιοφάρσαλου, Γιώργος Ζήνδρος, μίλησε στο MEGA για την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου. «Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα – Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε, είναι βλακείες»
«12.00 ήταν όταν το ανακάλυψα εγώ. Τον Π. του τηλεφώνησα εφόσον είχε φύγει. Ρε… δεν καθόσουν να περάσει να και αυτό το τρένο; Λες και ήξερα ότι θα γίνει σύγκρουση. Ο Π. τον άφησε με ένα τρένο να περάσει μέσα, αυτόν τον προαστιακό. Αυτός που φωνάζει «γιατί κάνουμε πίσω» στα ηχητικά, ένα τρένο το άφησε να περάσει. Ο Π. έφυγε 22.40 αντί να φύγει 23.00 και 23.00 να έφευγε το Intercity 62, εδώ μέσα ήρθε 23.05. Κοιτάει τώρα ο Ν. να μπλέξει τον Π. που δεν φταίει σε τίποτα.
»Ο Π. έκανε παραλαβή-παράδοση 22.30 στον Σ. στα χαρτιά επίσημα. Τώρα τι λέει ο καθένας… Εγώ δεν μπορώ να δώσω καμία εντολή στον Π., τι είμαι, προϊστάμενος;», είπε αρχικά.
«Το τρένο θα μπορούσε να το σταματήσει αυτός μέσα στον σταθμό, ο συγχωρεμένος, αφού είδε ότι πάει ανάποδα. Είχε την δυνατότητα να σταματήσει, 60 χλμ πήγαινε. Το κοκάλωνε στην άνοδο κιόλας, ούτε καν να περάσει απέναντι. τα κουμπάκια τα πατάς για να γυρίσεις το κλειδί. Το κλειδί το ξέχασε αυτός ανάποδα. Αυτό που λέει ότι δεν κούμπωσε, είναι βλακείες. Αυτά καταγράφονται όλα. Το κλειδί το είχε ανάποδα τελείως. Το λάθος του σταθμάρχη έπρεπε να το σώσει ο μηχανοδηγός, αφού δεν το έσωσε και αυτός, υπήρξε και η τραγωδία», συνέχισε.
«Προσπαθούσε και εμένα να κοροϊδέψει. «Δεν ξέρω που το έβαλα, δεν θυμάμαι, δεν ξέρω τι έκανα, κανονικά πήγε», κατέληξε ο κ. Ζήνδρος.
Σχετικές ειδήσεις
Τέμπη: Αποκάλυψη για τον 59χρονο σταθμάρχη - Ήταν σε βάρδιες μαθητείας λίγο καιρό πριν την τραγωδία
Τέμπη: Στο στόχαστρο και άλλοι υπεύθυνοι του ΟΣΕ για τις βάρδιες - Έρχονται νέες διώξεις
Τέμπη: Η πρώτη δήλωση του επιθεωρήτη του ΟΣΕ για τα αίτια της τραγωδίας - «Έγιναν πολλάπλα λάθη»