Ηλεκτρονική αξιολόγηση στο Δημόσιο: Όσα πρέπει να ξέρετε
Ηλεκτρονικά γίνεται πλέον η αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και των προϊσταμένων οργανικών μονάδων στο Δημόσιο.
Με απόφαση της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης Όλγας Γεροβασίλη, καθορίζεται το χρονικό διάστημα και οι επιμέρους φάσεις διενέργειας της αξιολόγησης για την περίοδο του 2017. Ταυτόχρονα, καθορίζεται η μορφή και το περιεχόμενο του ανώνυμου ερωτηματολογίου αξιολόγησης των προϊσταμένων από τους υφισταμένους.
Σύμφωνα με την απόφαση της κ. Γεροβασίλη το χρονικό διάστημα και επιμέρους φάσεις διενέργειας της αξιολόγησης και ειδικά για την αξιολογική περίοδο του έτους 2017 οι σχετικές με την ηλεκτρονική αξιολόγηση ενέργειες διενεργούνται από τις 10/5 έως και τις 13/7.
Από 10/05 έως 1/06 η οικεία Διεύθυνση Διοικητικού/ Προσωπικού εκτελεί τις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας ενέργειες για την έναρξη της συμπλήρωσης των εκθέσεων αξιολόγησης.
Από 4/06 έως 14/06 ο αξιολογούμενος ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως.
Από 15/06 έως 29/06 ο α΄ αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως.
Από 2/07 έως 13/07 ο β΄ αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλει αυτή αρμοδίως. Άρθρο 3 Καθορισμός της μορφής και του περιεχομένου του ανώνυμου ερωτηματολογίου αξιολόγησης των προϊσταμένων από τους υφισταμένους σύμφωνα με τις διατάξεις του Μέρους Β΄ του ν. 4369/2016.