Οι Τούρκοι παραποιούν την Ιστορία: Γελοίες φωτογραφίες για το «έτος Τροίας»
Προσπαθούν να οικειοποιηθούν και να καπηλευθούν την αίγλη της αρχαίας Ελλάδας - Ζωγράφισαν τον Δούρειο Ίππο σε αεροσκάφος της Turkish - Μετά τους Σκοπιανούς και οι Τούρκοι επιχειρούν να παραχαράξουν την ιστορία.
Τελικά ο Αχιλλέας ήταν «αρχαίος Αλβανός» και η Τροία υπήρξε αλβανική ή μάλλον ακριβέστερα αλβανική πόλη; Αυτά τα απίστευτα ιστορικά ερωτήματα απαντούν οι γείτονές μας το τελευταίο διάστημα, επιχειρώντας μία άνευ προηγουμένου καπηλεία της αρχαιοελληνικής ιστορίας. Εκτός των Σκοπιανών, Αλβανοί και Τούρκοι προσπαθούν να οικειοποιηθούν λίγη από την αίγλη της αρχαίας Ελλάδας προκαλώντας την χώρα μας και σε ιστορικό επίπεδο.
Και αν το αλβανικό ντοκιμαντέρ, που παρουσιάζει τον Αχιλλέα ως Αλβανό(!) και την Τροία ως αρχαία αλβανική πόλη, ξεπερνά κάθε γραφικότητα κινούμενο στην σφαίρα της γελοιότητας η ανακήρυξη του 2018 από τον ίδιο τον Τούρκο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ως «έτος Τροίας» αποτελεί μία συντονισμένη ενέργεια διεθνούς πολιτισμικής και τουριστικής προβολής της Τουρκίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΤΗ GALLERY ΤΟΥ NEWSBOMB.GR
Μάλιστα, τις τελευταίες ημέρες το επετειακό αεροσκάφος Airbus Α-321 του εθνικού αερομεταφορέα της Τουρκίας, «Turkish Airlines», με τον «δούρειο ίππο» ζωγραφισμένο στην άτρακτό του πετά σε όλο τον κόσμο προβάλλοντας το «έτος Τροίας». Το γύρο του κόσμου, μέσω των επίσημων διαδικτυακών τόπων του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού, κάνουν και οι εικόνες με τις Τουρκάλες ντυμένες ως Ωραία Ελένη και τους Τούρκους να ποζάρουν με χιτώνες και χλαμύδες ως Πάρις μπροστά στο δούρειο ίππο του Οδυσσέα και φόντο την τουρκική σημαία.
Το πρόγραμμα, «2018-έτος Τροίας», είναι πλέον γεγονός για τους Τούρκους, βασιζόμενο αποκλειστικά στην εκμετάλλευση και προβολή του Τρωικού πολέμου, όπως αυτός εξιστορείται από τον Όμηρο στην Ιλιάδα και την Οδύσσεια.
Στόχος η προσέλκυση εκατομμυρίων τουριστών τα επόμενα χρόνια στα Δαρδανέλια, όπου ο Γερμανός αρχαιολόγος Ερρίκος Σλίμαν, ανακάλυψε το 1872 την ομηρική Τροία. Πρόκειται για την υλοποίηση της κεντρικής στόχευσης του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού στην κατεύθυνση αποκόμισης οικονομικών κερδών αλλά και πολιτισμικής αίγλης μέσου του διεθνούς brand name «Τροία».