Αλεξάνδρα Τάμπου: Κρατάει τα Τρίκαλα στη... μόδα
«Για μένα κάθε γυναίκα έχει προσωπικό στυλ, και πρέπει να ακολουθεί το ένστικτο της, όσον αφορά τις επιταγές της μόδας», λέει στο Newsbomb.gr μεταξύ άλλων
Η μόδα πάει στα...βουνά και δεν θα δυσκολευτεί κανείς να τη βρει και ειδικά στη Θεσσαλία και αυτό επειδή η Αλεξάνδρα Τάμπου αποφάσισε να μην ασχολείται μόνο η ίδια με τη μόδα αλλά να μεταδίδει τις γνώσεις και τις απόψεις της και να δημιουργήσει νέες τάσεις και συνθήκες στα Τρίκαλα όπου ζει!
Πως το έκανε αυτό; Ως δημοσιογράφος αποφάσισε να εκδώσει περιοδικό και στην συνέχεια να φτιάξει sites αφιερωμένα στη μόδα αλλά και στο lifestyle.
Το στοίχημα το κέρδισε! Αρκεί κανείς να δει τα εξώφυλλα του περιοδικού της, το «Ιδέες»! Σε αυτά φιγουράρει η ελληνική showbiz.
Η εκδότρια του περιοδικού Ideesmagazine, και founder της ενημερωτικής Lifestyle ιστοσελίδας trikalaidees.gr, Αλεξάνδρα Τάμπου μιλά για την μόδα στη Δυτική Θεσσαλία.
Εξηγεί μιλώντας στο Newsbomb.gr πως ένα περιοδικό ποικίλης ύλης, με πορεία 17 χρόνων εξακολουθεί και κυκλοφορεί σε έντυπη έκδοση ως το 2019 και σε digital μορφή ως σήμερα. Φωτογραφήσεις, editorial, συνεντεύξεις και επιχειρηματικά πορτρέτα που θα ζήλευαν περιοδικά πανελλαδικής κυκλοφορίας. Μια ομάδα επαγγελματιών που κρατά ζωντανή τη μόδα και τις επιχειρήσεις της περιοχής.
Τι σημαίνει η μόδα για εσένα;
«Η ιδέα ότι κάποιος πρέπει να είναι της μόδας και να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας, ώστε να είναι cool τροφοδοτείται από τις εταιρείες που αναζητούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη τους και η μόδα γίνεται ένα εργαλείο μάρκετινγκ. Για μένα κάθε γυναίκα έχει προσωπικό στυλ, και πρέπει να ακολουθεί το ένστικτο της, όσον αφορά τις επιταγές της μόδας. Οπότε θα έλεγα η μόδα έχει πολλές αναγνώσεις, εμείς ως ομάδα την στηρίζουμε και προωθούμε τις ελληνικές εταιρείες και φυσικά τις τοπικές επιχειρήσεις».
Σε μια περιοχή όπως τα Τρίκαλα «χωράνε» οι νέες τάσεις της μόδας, τις ακολουθούν οι γυναίκες;
«Θα πρέπει να σας πω ότι οι Τρικαλινοί θεωρούνται καλοντυμένοι, όπως οι Θεσσαλονικείς ας πούμε, έχουμε μια τάση να παρακολουθούμε τι γίνεται στο χώρο της μόδας, διοργανώνουμε αρκετά event και καλέσματα, είμαστε μια ζωντανή κοινωνικά πόλη, οπότε χαίρεσαι να βλέπεις καλοντυμένους και περιποιημένους ανθρώπους. Υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις με νέους δημιουργικούς ανθρώπους που έχουν ξεκινήσει τα δικά τους brand. Άλλωστε τα Τρίκαλα είναι πρωτοπόρα και ως γνωστόν έχουν «τρία καλά», το νερό, το φαγητό και τους δημιουργικούς ανθρώπους!».
Στο περιοδικό Ιδέες που εκδίδεις ποιες προσωπικότητες έχουν γίνει πρωτοσέλιδο και έχεις ξεχωρίσει;
«Είχα την χαρά και την τιμή να φιλοξενήσω αρκετά ονόματα από το χώρο της showbiz, το θέατρο και τον καλλιτεχνικό χώρο γενικότερα. Θα σας αναφέρω ενδεικτικά, Έλενα Παπαρίζου, Αντώνη Ρέμο, Κατερίνα Παπουτσάκη, Ζέτα Μακρυπούλια, Ντορέττα Παπαδημητρίου, Σταματίνα Τσιμτσιλή, Μαρία Κορινθίου, Σάκη Ρουβά, Μαρία Ηλιάκη, Μαρία Μπεκατώρου, Αλέξης Γεωργούλης, Νίκος Ψαρράς, Κώστας Καραφώτης, και αρκετοί ακόμη. Ιδιαίτερα θέλω να ξεχωρίσω κάθε συνέντευξη που δόθηκε με πολύ καλή διάθεση, χωρίς το άγχος του χρόνου, και αποκόμισα ενδιαφέροντα πράγματα από τον συνομιλητή μου. Να θυμηθώ από τις πρόσφατες την κ.Παπουτσάκη που ήταν διακοπές στο αγαπημένο της νησί, και μαγείρευε για τα παιδιά της, ενώ κάναμε την συνέντευξη και παρόλα αυτά ήταν γλυκύτατη. Τον κ. Γεωργούλη που τον συναντήσαμε στο θέατρο πριν μερικά χρόνια.. φωτογραφήθηκε backstage και νοστάλγησε την ιδιαίτερη πατρίδα του τη Λάρισα. Την κ.Διδασκάλου που σε κάθε της λέξη ήταν λες και απήγγειλε ένα θεατρικό μονόπρακτο και σε εντυπωσίαζε με την ευθύτητα της. Μπορώ να απαριθμήσω αρκετές συνεντεύξεις που κάνουν τη δουλειά αυτή μοναδική».
Θεωρείς πως μέσα από τη δουλειά σου και τον τρόπο που σκέφτεσαι «επιβάλεις» στιλιστικές προτάσεις;
«Δεν θεωρώ ότι επιβάλλουμε στιλιστικές προτάσεις, δίνουμε όμως ιδέες και προτείνουμε επιχειρήσεις που ασχολούνται γύρω από το χώρο αυτό . Είμαστε μια ομάδα επαγγελματιών που απαρτίζεται από φωτογράφους, fashion editors, και δημοσιογράφους που γνωρίζουν καλά το αντικείμενο της δουλειάς τους, έχουν πάθος και όρεξη. Στο χώρο των social media γίνεται μια μεγάλη αλλαγή όσον αφορά στην προώθηση των καταστημάτων μόδας και ένδυσης, οπότε πρέπει να είμαστε επίκαιροι και σύγχρονοι ως προς την προσέγγιση του πελάτη-καταναλωτή».
Είσαι εργαζόμενη μητέρα, την ακολουθείς τη μόδα;
«Είμαι εργαζόμενη μητέρα μιας κόρης φοιτήτριας πλέον, που ακολουθώ το στυλ μου και κάποιες φορές τις επιταγές της μόδας. Άποψη μου και στάση μου είναι να επενδύω σε ρούχα «μπαλαντέρ» που θα φορεθούν και εκτός σεζόν. Η βάση της σωστής γκαρνταρόμπας παραμένει ίδια και διαφοροποιείται ανάλογα με τις προτιμήσεις στα χρώματα, στα υφάσματα και την αισθητική του καθενός. Κρίνοντας από τα νεότερα παιδιά και φυσικά την κόρη μου, πολλοί νέοι μας δείχνουν το δρόμο του vintage και της ανακύκλωσης που ακολουθούν πλέον πολλές εταιρείες».
Ποιο θεωρείς και γιατί ότι ήταν το πιο δυνατό σου τεύχος του ideesmagazine;
«Θα ξεχωρίσω δυο τεύχη για καθαρά συναισθητικούς και ποιοτικούς λόγους. Το πρώτο είναι το 1ο μας τεύχος ΙΔΕΕΣ τον Απρίλιο του 2005, που καθίσαμε και εμπνευστήκαμε ένα περιοδικό ποικίλης ύλης που τότε δεν υπήρχε όμοιο του, με ρεπορτάζ αγοράς και το πρώτο editorial μόδας στο Μύλο Ματσόπουλου (Μύλο των Ξωτικών σήμερα), με την Ελένη, την Γωγώ, τον Στέφανο και τον Οδυσσέα. Και το πρώτο digital τεύχος μετά την πανδημία που σηματοδοτεί την νέα εποχή αλλά και την μετάβαση σε ένα άλλο είδος περιοδικού που εμπεριέχει όλο το φάσμα της τεχνολογίας ενός σύγχρονου ψηφιακού περιοδικού. Το www.ideesmagazine.gr, με συνεργάτες τον Κωνσταντίνο, την Αλέκα, την Ελσα και όλη την γραφιστική ομάδα μας αποτελεί το νέο μας στοίχημα στο χώρο του επιχειρείν και της μόδας. Φυσικά, οι λάτρεις του εντύπου νοσταλγούμε την μυρωδιά και την αφή του χαρτιού είδωμεν στο μέλλον!».
Από ποια Ελληνίδα θα ήθελες να πάρεις συνέντευξη και γιατί; Και αντίστοιχα από ποια ξένη;
«Θα ήθελα να μιλήσω με την Ιωάννα Παλιοσπύρου, την όμορφη κοπέλα που καθώς πήγαινε στη δουλειά της έζησε τον απόλυτο τρόμο όταν δέχτηκε επίθεση με βιτριόλι, και σήμερα αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για αρκετούς ανθρώπους που δεν το βάζουν κάτω, παλεύουν και παίρνουν τη ζωή τους πίσω. Και από το εξωτερικό θα σου έλεγα μια γυναίκα που παίζει στα δάχτυλα την πολιτική σκηνή μιας χώρας, τη Βασίλισσα Ελισάβετ ΙΙ. Όντας στον θρόνο από το 1952, είναι η μακροβιότερη μονάρχης στη βρετανική ιστορία ενώ μέσα σε όλα τα χρόνια της βασιλείας κατάφερε να γίνει σεβαστή παγκοσμίως. Θα είχε ένα ενδιαφέρον!».
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;
«Σχέδια... Δυστυχώς με την περίοδο των 3 χρόνων της πανδημίας γίναμε φειδωλοί σε μεγάλα σχέδια. Όμως τα όνειρα δεν σταματούν ποτέ οπότε θα ήθελα να εδραιώσουμε το περιοδικό μας σε μια ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια πέραν της Θεσσαλίας. Να συνεχίσουμε με τον ίδιο ζήλο τη δουλειά μας, και να οργανώνω ουσιαστικές κοινωνικές εκδηλώσεις για το καλό της πόλης μου, αλλά και των μέσων που εργάζομαι και αγαπώ, το περιοδικό, την ιστοσελίδα και φυσικά το ραδιόφωνο».
Kostas Karafotis editorial for IDEESMAG
Δείτε κι αυτά από το Weekend Edition
Τα δάση στην Ελλάδα απειλούνται με εξαφάνιση – Καταστροφική η επίδραση των πυρκαγιών στη χώρα
Το ζευγάρι που άφησε την πόλη και ζει σε ένα χωριό 110 κατοίκων στη Φλώρινα
Βασιλική Χατζηβασιλειάδου: Μυεί τα παιδιά του Έβρου στον κόσμο της μουσικής