Νέα εποχή για τα ΜΜΜ της Αθήνας: Χωρίς χάρτινο εισιτήριο οι μετακινήσεις - Πώς θα πληρώνουμε

Στόχος είναι το σύστημα να εφαρμοστεί στο μέλλον και στις μετακινήσεις της Θεσσαλονίκη - Πλησιάζει το τέλος του χάρτινου εισιτηρίου

Νέα εποχή για τα ΜΜΜ της Αθήνας: Χωρίς χάρτινο εισιτήριο οι μετακινήσεις - Πώς θα πληρώνουμε
YouTube - ΟΑΣΑ
2'

Μία νέα εποχή θα έρθει πολύ σύντομα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, καθώς όλα δείχνουν πως το παραδοσιακό, χάρτινο εισιτήριο θα αποτελέσει παρελθόν για πολλούς πολίτες που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και τον πρώτο λόγο θα έχουν οι ψηφιακές και οι ανέπαφες πληρωμές.

Η αρχή αναμένεται να γίνει μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου, καθώς έως τότε θα τεθεί σε εφαρμογή το σύστημα των ανέπαφων πληρωμών σε όλο το δίκτυο αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ, σύμφωνα με τα όσα ο Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού, Γιώργος Σπηλιόπουλος, μιλώντας στο ITC 2024 – 7ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών.

Να σημειωθεί πως το σύστημα βρίσκεται σε πιλοτική λειτουργία από τις 24 Απριλίου του 2024 αποκλειστικά στα λεωφορεία των γραμμών Express (X93. X95, X96, X97) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και μέχρι τα Χριστούγεννα θα επεκταθεί σε Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ.

Με τραπεζική κάρτα η πληρωμή του εισιτηρίου

Το επιβατικό κοινό θα μπορεί να πληρώνει για την επιβίβασή του σε ένα μέσο μεταφοράς απλά πλησιάζοντας την τραπεζική του κάρτα (είτε την ίδια, είτε το ψηφιακό της αντίγραφο σε smartphone ή smartwatch) στον ειδικό αναγνώστη των επικυρωτικών μηχανημάτων. Συνεπώς, ο επιβάτης δεν θα χρειάζεται να προμηθευτεί τα γνωστά εισιτήρια ATH.ENA Ticket και ATH.ENA Card, κάτι που του επιτρέπει να εξοικονομήσει σημαντικό χρόνο. Τα εν λόγω εισιτήρια όμως δεν θα καταργηθούν, μιας και θα παραμείνουν ως εναλλακτική επιλογή.

Επίσης, το σύστημα στην πλήρη ανάπτυξή του θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου με βάση τις μετακινήσεις του. Θα «διαβάζει» όλες τις επικυρώσεις του μετακινούμενου επιβάτη, ώστε στο τέλος της ημέρας – και εφόσον αυτό είναι πιο συμφέρον – να τον χρεώνει με ημερήσιο εισιτήριο αντί για πολλά μεμονωμένα εισιτήρια.

Στόχος είναι το σύστημα να εφαρμοστεί στο μέλλον και στη Θεσσαλονίκη, σε Μετρό και λεωφορεία.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή