Άνοδος των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων τον Ιανουάριο
Πιο δημοφιλή ήταν τα μοντέλα της Toyota, με την ιαπωνική μάρκα να σημειώνει 737 ταξινομήσεις, εξασφαλίζοντας μερίδιο 11,5%.
Ακολούθησαν οι Opel (672 – 10,5%), Citroen (583 – 9,1%), Hyundai (472 – 7,4%), Volkswagen (449 – 7%), Skoda (429 – 6,7%), Ford (414 – 6,5%), Nissan (406 – 6,4%), Fiat (304 – 4,8%), αλλά και η Audi (292 – 4,6%), που κατέγραψε πωλήσεις ρεκόρ και ενόψει της χορηγίας της προεδρίας της Ε.Ε.
Σταθερά ανοδική πορεία ανάμεσα στις premium μάρκες ακολουθεί και η Volvo, με 127 ταξινομήσεις και 2% μερίδιο της αγοράς, ευρισκόμενη σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τη Mercedes (125 – 2%). Λίγο πιο πάνω στην κατάταξη είναι η BMW με 133 πωλήσεις και μερίδιο 2,1%.
Στα αξιοσημείωτα αυτόν τον πρώτο μήνα οι πωλήσεις της Subaru (29 αυτοκίνητα), η οποία δείχνει να βρίσκει πάλι το δρόμο της στην Ελλάδα, οι χαμηλές πωλήσεις της Peugeot (65 αυτοκίνητα) απόρροια τις μεταβατικής περιόδου της εκπροσώπησης της στην Ελλάδα.