ΟΑΣΑ για το περιστατικό με τον Αφρικανό: Τα δικαιώματα των επιβατών είναι αναφαίρετα

Το περιστατικό με την προκλητική συμπεριφορά υπαλλήλου εταιρίας security κατά Αφρικανού μετανάστη το βράδυ της Κυριακής (14.02.2016) στον ΗΣΑΠ καταδικάζει ο ΟΑΣΑ στην ανακοίνωση που εξέδωσε.

ΟΑΣΑ για το περιστατικό με τον Αφρικανό: Τα δικαιώματα των επιβατών είναι αναφαίρετα
2'

«Τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά», τονίζει ο ΟΑΣΑ στην ανακοίνωσή του.

Ο ΟΑΣΑ καταδίκασε το περιστατικό τονίζοντας στην ανακοίνωση του ότι «τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά όχι μόνον από το προσωπικό των συγκοινωνιακών εταιρειών, αλλά και από το προσωπικό όλων των επιχειρήσεων που με οποιονδήποτε τρόπο συνεργάζονται με αυτές».

Ο ΟΑΣΑ χαρακτήρισε το περιστατικό μεμονωμένο και επεσήμανε πως ο Οργανισμός «έχει ζητήσει από την συνεργαζόμενη εταιρία φύλαξης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της», σημειώνοντας πως επιφυλάσσεται για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά του.

Δείτε εδώ το βίντεο με το περιστατικό

Η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ

«Από τις Συγκοινωνίες Αθηνών ανακοινώνεται ότι τα δικαιώματα όλων των επιβατών, ανεξαρτήτως φυλής, θρησκείας ή ιθαγένειας, που χρησιμοποιούν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας είναι αναφαίρετα και πρέπει να γίνονται σεβαστά όχι μόνον από το προσωπικό των συγκοινωνιακών εταιρειών του Ομίλου, αλλά και από το προσωπικό όλων των επιχειρήσεων που με οποιονδήποτε τρόπο συνεργάζονται με αυτές.

Στο πλαίσιο αυτό, οι Συγκοινωνίες Αθηνών δηλώνουν ότι πρόσφατο συμβάν στον ηλεκτρικό αποτελεί μεμονωμένο περιστατικό και έχουν ζητήσει ήδη από την συνεργαζόμενη εταιρία φύλαξης να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της, ενώ επιφυλάσσονται για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά τους.

Η προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών διασφαλίζεται αφ΄ενός με τους εσωτερικούς κανονισμούς προσωπικού κάθε εταιρείας των Συγκοινωνιών Αθηνών και αφ΄ετέρου με την Χάρτα Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές –Επιβάτες (Χ.Υ.Κ.), η εφαρμογή των οποίων θέτει τα όρια και τις δικαιοδοσίες του προσωπικού και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών.

Ο ΟΑΣΑ, ως αρμόδιος για την τήρηση της Χάρτας Υποχρεώσεων προς τους Επιβάτες-Καταναλωτές στο λεκανοπέδιο Αττικής, ενημερώνει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους».

Δείτε την ενημέρωση του ΟΑΣΑ εδώ

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή