Το Alter φέρνει λουκέτα στις διαφημιστικές
Στο χείλος του γκρεμού βρίσκεται μεγάλος αριθμός διαφημιστικών λόγω της εμπλοκής τους στην υπόθεση Alter ...
Του Μενέλαου Τασιόπουλου
Στο χείλος του γκρεμού βρίσκεται μεγάλος αριθμός διαφημιστικών λόγω της εμπλοκής τους στην υπόθεση Alter στο οποίο η κατάσταση φαίνεται να οδηγείται σε αδιέξοδο και ο κίνδυνος λουκέτου να είναι ορατός περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
Οι τράπεζες ήδη σφράγισαν την πρώτη παρτίδα επιταγών του Alter που έληγαν στις 31 Μαίου και ζητά από τις διαφημιστικές να φέρουν ζεστό χρήμα για να καλύψουν τη θέση τους.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές μόνο 3 διαφημιστικές έχουν ανταποκριθεί στην κλήση των τραπεζών και φαίνεται να οδηγούνται προς λύση. Οι υπόλοιπες κινδυνεύουν να μπουν στον Τειρεσία με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον τους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μια εκ των διαφημιστικών που περιλαμβάνεται σήμερα στη λίστα των ανοιγμάτων των διαφημιστικών από την υπόθεση Alter που παρουσιάζουμε αδυνατεί να καλύψει τις επιταγές που εκδώσει σε διαταγή άλλων πελατών.
Η λίστα των ανοιγμάτων προέρχεται από πληροφορίες και δεν είναι πλήρης καθώς οι ίδιες οι διαφημιστικές τηρούν ένοχη σιγή ιχθύος για την υπόθεση. Από τη λίστα εντύπωση προκαλεί η εμπλοκή όλων των μεγάλων παικτών της αγοράς και ειδικά θυγατρικών πολυεθνικών που με την τακτική που ακολούθησαν εκθέτουν και τις μητρικές.
Συγκεκριμένα:
- ανοιχτός κατά 8 εκατ. ευρώ στο Alter είναι o Θόδωρος Κοτιώνης της Bold,
- κατά 34 εκατ. ευρώ ο Γιάννης Κακουλίδης της Upset,
- κατά 6,1 εκατ. ευρώ ο Τ. Πράσινος της ΒΒDO
- κατά 13,1 εκατ. ευρώ η Fortune του Β. Προβελεγγιάδη,
- κατά 75,2 εκατ. ευρώ ο Πέτρος Βενέτης της Leo Burnett
Το πρόβλημα για τις εκτεθειμένες εταιρείες είναι τεράστιο, καθώς τα προαναφερθέντα ποσά είναι πολλαπλάσια της κερδοφορίας τους.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της Mass (όμιλος Leo Burnett ) δεδομένου ότι είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη έκθεση που προσεγγίζει τα 46 εκ Ευρώ και ταυτόχρονα συνδέεται έμμεσα με μεγάλο τραπεζικό όμιλο που έχει υψηλή άμεση έκθεση στο Alter. Με δεδομένο ότι η ο όμιλος έχει δανείσει και τη Mass είναι απορίας άξιον πόση είναι η συνολική του έκθεση αλλά και με ποια κριτήρια δανειοδοτούσε τη Mass.
Το άνοιγμα των διαφημιστικών στο Alter σε χιλιάδες Εuro
BBDO Group | 6.157,00 |
MARK CREATIVE ( BBC) | 6.157,00 |
BOLD GROUP | 8.038,00 |
A.T.T.P.ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΙΑΦΗΜ.ΕΤΑΙΡΕΙΑ | 5.000,00 |
BOLD OGILVY & MATHER A.E.E. | |
POSS | 1.692,00 |
FOSS | 1.346,00 |
EQUINOX Group | 5.066,00 |
MAGNET | 2.800,00 |
ΑΔΕΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΛΟΚ.ΕΠΙ/ΝΙΑΣ Α.Ε | 2.266,00 |
FORTUNE GROUP | 13.182,00 |
CIA MEDIANETWORK HELLAS AE | 2.198,00 |
CREAM A.E | 6.742,00 |
FORTUNE ADVERTISING SA | 4.242,00 |
GEO GROUP | 8.534,00 |
GEO YOUNG & RUBIKAM SA | 1.771,00 |
BRDIM | 2.725,00 |
PROMOHOLD | 1.704,00 |
ORAMA | 1.000,00 |
ARCIS | 789,00 |
THE MEDIA EDGE A.E | 545,00 |
INITIATIVE GROUP | 3.698,00 |
INITIATIVE | 237,00 |
UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΕ | 3.461,00 |
LEO BURNETT GROUP | 75.231,00 |
LEO - ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜ | 24.160,00 |
D&B | 5.133,00 |
MASS AE | 45.938,00 |
OXYGEN GROUP | 34.000,00 |
UPSET AE | 34.000,00 |
MINDSHARE GROUP | 714,00 |
MOOVIELAB | 119,00 |
GOD ( SPOT THOMPSON ) | 595,00 |
TEMPO GROUP | 22.185,00 |
CIVITAS COMMUNICATIONS | 1.040,00 |
TOP MAGE | 20.400,00 |
OMIKRON GROUP AE | 745,00 |
ZENITH OPTIMEDIA | 2.000,00 |
PUBLICIS ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΦ.AE | 2.000,00 |
ΣΥΝΟΛΟ | 178.805,00 |
Πηγή: newscode.gr