Το Alter φέρνει λουκέτα στις διαφημιστικές

Στο χείλος του γκρεμού βρίσκεται μεγάλος αριθμός διαφημιστικών λόγω της εμπλοκής τους στην υπόθεση Alter ...

Το Alter φέρνει λουκέτα στις διαφημιστικές

Του Μενέλαου Τασιόπουλου

Στο χείλος του γκρεμού βρίσκεται μεγάλος αριθμός διαφημιστικών λόγω της εμπλοκής τους στην υπόθεση Alter στο οποίο η κατάσταση φαίνεται να οδηγείται σε αδιέξοδο και ο κίνδυνος λουκέτου να είναι ορατός περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Οι τράπεζες ήδη σφράγισαν την πρώτη παρτίδα επιταγών του Alter που έληγαν στις 31 Μαίου και ζητά από τις διαφημιστικές να φέρουν ζεστό χρήμα για να καλύψουν τη θέση τους.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές μόνο 3 διαφημιστικές έχουν ανταποκριθεί στην κλήση των τραπεζών και φαίνεται να οδηγούνται προς λύση. Οι υπόλοιπες κινδυνεύουν να μπουν στον Τειρεσία με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μια εκ των διαφημιστικών που περιλαμβάνεται σήμερα στη λίστα των ανοιγμάτων των διαφημιστικών από την υπόθεση Alter που παρουσιάζουμε αδυνατεί να καλύψει τις επιταγές που εκδώσει σε διαταγή άλλων πελατών.

Η λίστα των ανοιγμάτων προέρχεται από πληροφορίες και δεν είναι πλήρης καθώς οι ίδιες οι διαφημιστικές τηρούν ένοχη σιγή ιχθύος για την υπόθεση. Από τη λίστα εντύπωση προκαλεί η εμπλοκή όλων των μεγάλων παικτών της αγοράς και ειδικά θυγατρικών πολυεθνικών που με την τακτική που ακολούθησαν εκθέτουν και τις μητρικές.

Συγκεκριμένα:
- ανοιχτός κατά 8 εκατ. ευρώ στο Alter είναι o Θόδωρος Κοτιώνης της Bold,
- κατά 34 εκατ. ευρώ ο Γιάννης Κακουλίδης της Upset,
- κατά 6,1 εκατ. ευρώ ο Τ. Πράσινος της ΒΒDO
- κατά 13,1 εκατ. ευρώ η Fortune του Β. Προβελεγγιάδη,
- κατά 75,2 εκατ. ευρώ ο Πέτρος Βενέτης της Leo Burnett

Το πρόβλημα για τις εκτεθειμένες εταιρείες είναι τεράστιο, καθώς τα προαναφερθέντα ποσά είναι πολλαπλάσια της κερδοφορίας τους.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της Mass (όμιλος Leo Burnett ) δεδομένου ότι είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη έκθεση που προσεγγίζει τα 46 εκ Ευρώ και ταυτόχρονα συνδέεται έμμεσα με μεγάλο τραπεζικό όμιλο που έχει υψηλή άμεση έκθεση στο Alter. Με δεδομένο ότι η ο όμιλος έχει δανείσει και τη Mass είναι απορίας άξιον πόση είναι η συνολική του έκθεση αλλά και με ποια κριτήρια δανειοδοτούσε τη Mass.

Το άνοιγμα των διαφημιστικών στο Alter σε χιλιάδες Εuro

BBDO Group6.157,00
MARK CREATIVE ( BBC)6.157,00
BOLD GROUP8.038,00
A.T.T.P.ΑΝΩΝΥΜΗ ΔΙΑΦΗΜ.ΕΤΑΙΡΕΙΑ5.000,00
BOLD OGILVY & MATHER A.E.E.
POSS1.692,00
FOSS1.346,00
EQUINOX Group5.066,00
MAGNET2.800,00
ΑΔΕΛ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΛΟΚ.ΕΠΙ/ΝΙΑΣ Α.Ε2.266,00
FORTUNE GROUP13.182,00
CIA MEDIANETWORK HELLAS AE2.198,00
CREAM A.E6.742,00
FORTUNE ADVERTISING SA4.242,00
GEO GROUP8.534,00
GEO YOUNG & RUBIKAM SA1.771,00
BRDIM2.725,00
PROMOHOLD1.704,00
ORAMA1.000,00
ARCIS789,00
THE MEDIA EDGE A.E545,00
INITIATIVE GROUP3.698,00
INITIATIVE237,00
UNIVERSAL MEDIA ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΕ3.461,00
LEO BURNETT GROUP75.231,00
LEO - ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜ24.160,00
D&B5.133,00
MASS AE45.938,00
OXYGEN GROUP34.000,00
UPSET AE34.000,00
MINDSHARE GROUP714,00
MOOVIELAB119,00
GOD ( SPOT THOMPSON )595,00
TEMPO GROUP22.185,00
CIVITAS COMMUNICATIONS1.040,00
TOP MAGE20.400,00
OMIKRON GROUP AE745,00
ZENITH OPTIMEDIA2.000,00
PUBLICIS ΕΛΛΑΣ ΔΙΑΦ.AE2.000,00
ΣΥΝΟΛΟ178.805,00

Πηγή: newscode.gr

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή