«Είναι κάτι που έμαθα από ένα βιβλίο όταν ήμουν μικρή», δήλωσε η πρωτοετής φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Μίε της Ιαπωνίας. «Ήλπιζα μόνο ότι δεν θα σκαρφιζόταν κανείς άλλος την ίδια ιδέα» δήλωσε στο BBC η Έιμι Χάγκα.
«Όταν ο καθηγητής είπε ότι θα δώσει υψηλούς βαθμούς για τη δημιουργικότητα, αποφάσισα ότι θα κάνω το δοκίμιο μου να ξεχωρίζει από τα άλλα», είπε.
Η 19χρονη φοιτήτρια για να σιγουρευτεί ότι ο καθηγητής της δεν θα πέταγε το δοκίμιο της στα σκουπίδια του άφησε ένα σημείωμα.
Δείτε στην gallery γιατί πήρε άριστα:
0107
Η Χάγκα ενδιαφέρεται για την ιστορία των Νίντζα για αυτό και επέλεξε να παρακολουθήσει ένα σχετικό μάθημα στο Πανεπιστήμιου του Μίε της Ιαπωνίας. Πηγή: pixabay
0207
Στο πλαίσιο του μαθήματος της ζητήθηκε να γράψει για μια επίσκεψη στο Μουσείο Νίντζα του Ιγκάριου. Πηγή: pixabay
0307
Η 19χρονη φοιτήτρια θέλοντας να κερδίσει τις εντυπώσεις με την εργασία της αποφάσισε να την γράψει με… αόρατο μελάνι. Πηγή: pixabay
0407
Γιατί όμως την έγραψε με αόρατο μελάνι και πώς τελικά τη διάβασε ο καθηγητής…; Πηγή: pixabay
0507
Η πρωτοετής φοιτήτρια χρησιμοποίησε μία ακολούθησε την τεχνική «αμπουριντάσι» των Νίντζα. Πηγή: pixabay
0607
Για να δημιουργήσει αυτό το «μαγικό» μελάνι η 19χρονη μούσκεψε τα φασόλια σόγιας όλη τη νύχτα, στη συνέχεια τα συνέθλιψε και τα πίεσε σε ένα πανί. Ακολούθως ανακάτεψε το εκχύλισμά τους με νερό και χρησιμοποίησε το αυτοσχέδιο μελάνι πάνω σε «γουάσι» (σ.σ λεπτό ιαπωνικό χαρτί). Πηγή: pixabay
0707
Μόλις τα γραφόμενά της στέγνωσαν, έγιναν αόρατα. Αλλά, για να σιγουρευτεί ότι ο καθηγητής της δεν θα πέταγε την εργασία της στα σκουπίδια, άφησε ένα σημείωμα με κανονικό μελάνι λέγοντας «ζεστάνετε το χαρτί». Πηγή: pixabay
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.