Βρετανία: Ο πληθωρισμός «έφερε» Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις τον Ιούλιο- «Είναι νωρίς, αλλά...»

Ο κολοσσός Tesco στη Βρετανία καλεί τους καταναλωτές να ξεκινήσουν από τον...Ιούλιο τις χριστουγεννιάτικες αγορές για να μειώσουν το βάρος της κρίσης κόστους ζωής.

Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις εν μέσω θέρους στη Βρετανία
Χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις εν μέσω θέρους στη Βρετανία
ΑΡ
3'

Η μεγάλη βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ Tesco προτείνει στους πελάτες να «καλύψουν το κόστος των Χριστουγέννων» τους επόμενους πέντε μήνες, καθώς ο πληθωρισμός φτάνει στο υψηλό 40 ετών.

Κυκλοφόρησε μάλιστα μία χριστουγεννιάτικη διαφήμιση στα μέσα του καυτού Ιουλίου που καλεί τους αγοραστές να «καλύψουν το κόστος» της αύξησης των τιμών των τροφίμων ξεκινώντας τις εορταστικές τους προετοιμασίες, μήνες νωρίτερα.

Το...επιθετικό Χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ εν μέσω θέρους έρχεται την ώρα που ο πληθωρισμός έφτασε σε υψηλό 40 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο, αγγίζοντας το 9,4 % τον περασμένο μήνα, λόγω της τεράστιας αύξησης στο κόστος των καυσίμων και των τροφίμων, σύμφωνα με την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία (ONS).

Ενώ η Tesco αναγνωρίζει ότι μπορεί να είναι νωρίς για τους αγοραστές να αρχίσουν να βλέπουν χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, το σούπερ μάρκετ είπε ότι βοηθά τους πελάτες της «να προλάβουν την εορταστική περίοδο». «Μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση... τον Ιούλιο; Το ξέρουμε. Είναι νωρίς. Αλλά φέτος, θέλουμε να σας βοηθήσουμε να κατανείμετε το κόστος».

Εκπρόσωπος της Tesco είπε: «Με το μέσο εβδομαδιαίο κόστος των αγορών για μια τετραμελή οικογένεια να ξεπερνάει τις 99 λίρες, οι αγοραστές θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν τουλάχιστον 1.292 σε πόντους αν ξεκινήσουν να αποταμιεύουν σήμερα, ποσό που ισοδυναμεί με 12,92 λίρες ή ένα επιπλέον δώρο κάτω από το δέντρο».

Τον Νοέμβριο, λίγο πριν από την εορταστική περίοδο, στους κατόχους λογαριασμού θα σταλούν όλα τα κουπόνια τους. Η Alessandra Bellini, διευθύνουσα σύμβουλος εμπορίου της Tesco, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους πελάτες μας αισθάνονται την οικονομική πίεση φέτος και θα μπορούσαν να γιορτάσουν με λίγη βοήθεια τα Χριστούγεννα.

Το Clubcard Christmas Savers είναι ένας έξυπνος τρόπος για να κατανείμετε το κόστος των Χριστουγέννων, χωρίς συμβιβασμούς για τα πράγματα που μας φέρνουν χαρά σε μια τόσο ιδιαίτερη εποχή του χρόνου. Είναι μόνο ένας από τους τρόπους με τους οποίους βοηθάμε τους πελάτες να ξοδεύουν λιγότερα στην Tesco».

Οι αγοραστές μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν το υπόλοιπό τους στο Clubcard Christmas Savers για να ξοδέψουν σε είδη παντοπωλείου, καύσιμα και δώρα, όπως παιχνίδια στο κατάστημα ή με συνεργάτες της υπηρεσίας για να κάνουν δώρο ημέρες σπα, προϊόντα ή συνδρομές σε περιοδικά.

Το πρόγραμμα της μεγάλης αλυσίδας ανακοινώνεται, αφού οι εργαζόμενοι του δημόσιου τομέα είδαν τη μεγαλύτερη πτώση στους τακτικούς μισθούς τους από τότε που υπάρχουν αρχεία, αυξάνοντας την πίεση στα νοικοκυριά να τα βγάλουν πέρα.

«Αν εξαιρέσουμε τα μπόνους, οι πραγματικές αμοιβές μειώνονται τώρα πιο γρήγορα από οποιαδήποτε στιγμή από τότε που ξεκίνησαν τα αρχεία το 2001», δήλωσε ο David Freeman, επικεφαλής στατιστικών για την αγορά εργασίας και τα νοικοκυριά στη Στατιστική Υπηρεσία. Μια μελέτη από το ONS που δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο διαπίστωσε ότι τα τρία τέταρτα των ενηλίκων που ερωτήθηκαν ανέφεραν ότι ήταν «κάπως ανήσυχοι» ή «πολύ ανήσυχοι» για τις αυξήσεις στο κόστος ζωής.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή