Twitter: Πωλητήριο σε καναπέδες, γλυπτά και μηχανές εσπρέσο

 Twitter: Η δημοπρασία που γίνεται διαδικτυακά περιλαμβάνονται ακόμη μηχανές εσπρέσο, ένα «σιντριβάνι» που έβγαζε ανθρακούχα ποτά, μηχανήματα εκτύπωσης, καναπέδες
AP
2'

Δεν έχουν τέλος οι πρωτοτυπίες του Έλον Μασκ από τότε του ανέλαβε το Twitter. Αυτή την φορά σύμφωνα με το BBC έβγαλε στο σφυρί δεκάδες αντικείμενα, όπως γλυπτά από τα κεντρικά γραφεία του στο Σαν Φρανσίσκο.

Ανάμεσε στα αντικείμενα που... πουλάει είναι και το πασίγνωστο γλυπτό με το γάλαζιο πουλί, το σύμβολο δηλαδή του Twitter.

Οι προσφορές έφταναν τα 11.000 δολάρια, ενώ για ένα τεράστιο «@» με γλαστράκια η προσφορές ανήλθαν στα 4.300 δολάρια.

Η δημοπρασία που γίνεται διαδικτυακά περιλαμβάνονται ακόμη μηχανές εσπρέσο, ένα «σιντριβάνι» που έβγαζε ανθρακούχα ποτά, μηχανήματα εκτύπωσης, καναπέδες επώνυμων σχεδιαστών κ.α.

Πάνω από 500 διαφημιζόμενοι σταμάτησαν τη συνεργασία τους λόγω Έλον Μασκ

Περισσότεροι από 500 διαφημιζόμενοι στο Twitter ανέστειλαν τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ. Ο ιστότοπος «The Information», επικαλούμενος άτομο που γνωρίζει τις διαφημιστικές δραστηριότητες του Twitter έκανε την ανακοίνωση.

Η ίδια πηγή σημειώνει ότι τα ημερήσια έσοδα της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο. Η πτώση των εσόδων της εταιρείας αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer χθες, Τρίτη.

Από τη στιγμή που το Twitter πέρασε στα χέρια του Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, πολλές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος άμεσα απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους και καθιέρωσε τη δυνατότητα κατοχής επιβεβαιωμένων λογαριασμών μέσω πληρωμής, κίνηση που έφερε χάος στην πλατφόρμα καθώς δημιουργήθηκαν χιλιάδες ψεύτικοι «επιβεβαιωμένοι» λογαριασμοί, κάποιοι εκ των οποίων υποτίθεται πως αντιπροσώπευαν κορυφαίες εταιρείες.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναθεώρησε πρόσφατα την απαγόρευση του 2019 για τις πολιτικές διαφημίσεις, δηλώνοντας πως θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης.