Ζητούν και ρέστα για το αίσχος του Μυστικού Δείπνου-«Λάδι στη φωτιά» από τον διευθυντή

Δεν κόπασε ούτε κατά τι η κατακραυγή για την woke κουλτούρα που επικράτησε στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι

Ζητούν και ρέστα για το αίσχος του Μυστικού Δείπνου-«Λάδι στη φωτιά» από τον διευθυντή
3'

Για ακόμη μια μέρα δεν έχει κοπάσει η κατακραυγή για το ρεσιτάλ εκφυλισμού, που προσέβαλε τους χριστιανούς ανά τον κόσμο, κατά την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024 , την Παρασκευή 26 Ιουλίου, ένα σκέλος της εκδήλωσης προκάλεσε ιδιαίτερη αντίδραση στους χρήστες του Διαδικτύου, σε διεθνές επίπεδο. Αυτό δεν ήταν άλλο από την σκήνη όπου drag queens μιμήθηκαν σκανδαλωδώς τον «Μυστικό Δείπνο».

Μιλάμε για μια σκηνή που αποτέλεσε το ρεσιτάλ ευτελισμού και προσπάθειας επιβολής της woke κουλτούρας.

«Βαθιά πληγωμένος από τον Μυστικό Δείπνο» εμφανίστηκε σε δηλώσεις του στη Le Figaro o μονσινιόρ Emmanuel Gobilliard, εκπρόσωπος του επισκόπου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Προσκεκλημένος του προγράμματος της Figaro «Welcome to the Games», εξέφρασε την άποψή του για την εικόνα που ανασυνθέτει τον Μυστικό Δείπνο. Ο μονσινιόρ Emmanuel Gobilliard, Επίσκοπος του Digne και εκπρόσωπος της Καθολικής Εκκλησίας στη Γαλλία για τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, είπε:

«Ένιωσα βαθιά πληγωμένος όταν είδα τον Μυστικό Δείπνο και πληγώνομαι από την πληγή όλων των Χριστιανών, συμπεριλαμβανομένων των αθλητών, που ένιωσαν απόρριψη», είπε. Εάν αναγνωρίζει κανείς το «δικαίωμα στη βλασφημία» , ο Gobilliard πιστεύει ότι κάτι τέτοιο θα πρέπει να προορίζεται για «θέατρο ή ένα συνηθισμένο θέαμα» και όχι για μια εκδήλωση όπως αυτή η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων , «καθώς ο Ολυμπιακός χάρτης απαιτεί ρητά ότι δεν εκφράζεται καμία πολιτική, ιδεολογική ή θρησκευτική άποψη».

«Αυτή η βραδιά πρέπει να είναι συμπεριληπτική και να γαληνεύει, αλλά εξακολουθούμε να αποκλείουμε », υπογράμμισε. «Δεν συμφωνώ με τον Thomas Jolly)», προσθέτει. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του με μια τέτοια εικόνα, «ξέρουμε ότι θα τραυματιστούμε» και «οι αθλητές έχουν τραυματιστεί λίγο πριν τον αγώνα τους», κατέληξε.

Τι ισχυρίστηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής

Ερωτηθείς για την κριτική , ο καλλιτεχνικός διευθυντής των Ολυμπιακών Αγώνων, Thomas Jolly υποστήριξε ότι δεν ήθελε «να είναι ανατρεπτικός, να κοροϊδεύσει ή να σοκάρει. Η επιθυμία μου είναι να πω ότι είμαστε αυτό το μεγάλο «εμείς»»

diorganotis.jpg

«Δουλέψαμε σχεδόν δύο χρόνια σε αυτήν την τελετή και δεν μπορούσαμε να υποψιαστούμε χθες το πρωί ότι θα είχαμε έναν επιπλέον καλεσμένο που θα ήταν η βροχή. Γνωρίζετε το μότο του Παρισιού; "Fluctuat NEC mergitur". Τον δέρνουν τα κύματα αλλά δεν βουλιάζει. Ήταν το πνεύμα του Παρισιού που έσμιξε με το Ολυμπιακό πνεύμα χθες το βράδυ. Το πήρα έτσι», εξήγησε ο Thomas Jolly κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου με τον Tony Estanguet, τον πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων του Παρισιού, τον Thierry Reboul, τον επικεφαλής των τελετών και τους εκπροσώπους της ΔΟΕ.

Επικαλέστηκε μάλιστα τα λόγια του Σενέκα, του Ρωμαίου φιλόσοφου και θεατρικού συγγραφέα: «Η ζωή δεν είναι να περιμένεις να περάσουν οι καταιγίδες, αλλά να μάθεις να χορεύεις στη βροχή» «Αυτό είδα χθες, κόσμο που χόρευε», είπε χαρούμενος, μιλώντας για το αίσθημα του «τελεσμένου καθήκοντος» παρά τα τεχνικά προβλήματα. «Όλοι ήταν στη βροχή. Κρατήσαμε μαζί για αυτήν την κοινή ανθρωπότητα στην οποία όλοι μπόρεσαν να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους, να βρουν τον εαυτό τους και να πουν: ναι, είμαστε όλοι διαφορετικοί, αλλά είμαστε όλοι μαζί. Αυτή ήταν πραγματικά η ιδέα αυτής της τελετής», πρόσθεσε.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή