Korean Air: Τα φυστίκια της... συμφοράς
Μπερδέματα με τη Δικαιοσύνη έχει τώρα η κόρη του ιδιοκτήτη της Korean Air που δημιούργησε επεισόδιο επειδη ο φροντιστής της πτήσης δεν τις σέρβιρε σωστά τα φυστίκια της. Ποινές ενδέχεται να επιβληθούν και σε βαρος της εταιρείας.
Όλα ξεκίνησαν από μια φαινομενικά ασήμαντη παράλειψη του επικεφαλής φροντιστή της πτήσης κορεατικής αεροπορικής εταιρείας, που δε σέρβιρε με το σωστό τρόπο τα... παρελκόμενα του απεριτίφ σε επιβάτη της πρώτης θέσης. Μόνο που η συγκεκριμένη επιβάτης τύγχανε να είναι η κληρονόμος της συγκεκριμένης αεροπορικής εταιρείας, η οποία όχι απλώς δυσαρεστήθηκε αλλά ανάγκασε το φροντιστή να της ζητήσει γονατιστός συγγνώμη και στη συνέχεια τον απώθησε μέχρι την πόρτα του πιλοτηρίου, χτυπώντας τον με το φυλλάδιο των οδηγιών ασφαλείας.
Τώρα, η εισαγγελία της Νότιας Κορέας εξέδωσε ένταλμα σύλληψης σε βάρος της κόρης του ιδιοκτήτη της Korean Air, για το περιστατικό που σημειώθηκε στις 5 Δεκεμβρίου, χρεώνοντάς της σειρά παραβιάσεων του κώδικα πολιτικής αεροπορίας.
Η 40χρονη κληρονόμος, διευθυντικό στέλεχος της εταιρείας του πατέρα της, παραιτήθηκε από τις θέσεις που κατείχε και ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τη συμπεριφορά της, μετά την κατακραυγή που προκάλεσε το περιστατικό. Βεβαίως η ίδια διέψευσε τις πιο ενοχλητικές λεπτομέρειες ενώ η νοτιοκορεατική δικαιοσύνη προσπαθεί να εξακριβώσει κατά πόσον οι υπεύθυνοι της αεροπορικής εταιρείας προσπάθησαν να συγκαλύψουν την υπόθεση με τυχόν ψευδείς καταθέσεις.
Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία απειλείται με επιβολή προσωρινής απαγόρευσης πτήσεων διάρκειας μέχρι ενός μήνα, στα δρομολόγια Σεούλ-Νέας Υόρκης ή επιβολή υψηλού προστίμου.
Ακολουθήστε μας στη σελίδα μας στο Τwitter @newsbombgr
Κάντε like και ακολουθήστε μας στο facebook.com/newsbombgr
(Πηγές: Economist, nytimes, Guardian, ΑΠΕ)
.
.