Τηλεθέαση: Τι ποσοστά σημειώνει το Survivor All Star μετά την είσοδο των νέων παικτών
Τα βράδια στην ελληνική τηλεόραση έχουν πολλές επιλογές για τον τηλεθεατή. Μυθοπλασία, ριάλιτι, «κονταροχτυπιούνται» και διεκδικούν το δικό τους μερίδιο στην τηλεθέαση.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες Τρίτη, το «Survivor All Star» τερμάτισε στην πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό κάνοντας 21,2%. Στο σύνολο έκανε 20,2%. Το ριάλιτι επιβίωσης εμφανίζεται με σταθερά και κάποιες μέρες με ανεβασμένα ποσοστά, ειδικά από τη στιγμή που μπήκαν οι νέοι παίκτες. Ως ριάλιτι τραβά το ενδιαφέρον με τις ίντριγκες, τους καβγάδες και τα love stories που έχουν δημιουργηθεί. Όπως φαίνεται το πρότζεκτ αποδεικνύεται το δυνατό χαρτί του καναλιού του Φαλήρου για το δεύτερο μισό της χρονιάς.
Στη βραδινή ζώνη πρωταγωνιστής είναι και ο «Σασμός». Η σειρά του ALPHA σημείωσε 23,7% στο σύνολο και 20,1% στους τηλεθεατές 18-54. «Η Γη της Ελιάς» του MEGA, από τις 21.00 έως τις 22.50, έκανε 21,9% στο σύνολο και 16,8% στο δυναμικό κοινό. Το «Μαύρο Ρόδο» του ίδιου καναλιού, που παίρνει το lead in, άγγιξε το 17,1% του συνόλου και το 13,6% του δυναμικού κοινού.
H σειρά του ΑΝΤ1, «Παγιδευμένοι», που πλέον παίζεται Δευτέρα και Τρίτη, έκανε χθες 12,5% και 12,3% σε σύνολο και δυναμικό κοινό. Το «Ποιος Παπαδόπουλος;» του ΑΝΤ1 έκανε 7,5% στο σύνολο και 8% στο δυναμικό κοινό, ενώ «Τα καλύτερά μας χρόνια» στην ΕΡΤ1 περιορίστηκαν στο 4% στο σύνολο και 3,5% στο δυναμικό κοινό.
Στο μέτωπο του STAR, το «MasterChef» έκανε 9,4% στο σύνολο και 13% στο δυναμικό κοινό.
Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» κατάφεραν να κερδίσουν το 15,9% στο σύνολο και το 19,2% στο δυναμικό κοινό. Η παραγωγή μυθοπλασίας του ALPHA, «Ο Παράδεισος των Κυριών», άγγιξε το 22,3% στο σύνολο και το 17,5% στο δυναμικό κοινό.
Στην late night ζώνη, το «The 2night show» έκανε 11,8% στο σύνολο και 11,3% στο δυναμικό κοινό. Η εκπομπή «Έλεος» στο MEGA έκανε 10,3% και 8,7% στο δυναμικό κοινό.