Τηλεθέαση: Οι εκπλήξεις του καλοκαιριού και οι σταθερές αξίες

Τι δείχνουν τα μηχανάκια της Nielsen για τις ενημερωτικές εκπομπές και τις σειρές

Τηλεθέαση: Οι εκπλήξεις του καλοκαιριού και οι σταθερές αξίες
1'

Συνεχίζονται οι μάχες στη μικρή οθόνη, με τα κανάλια να προσπαθούν να σταθούν με το κεφάλι ψηλά στον καλοκαιρινό καύσωνα και τις απαιτήσεις του κοινού. Η πρωινή ζώνη έχει ως πρωταγωνίστριες τις ενημερωτικές εκπομπές.

Χθες, η καλοκαιρινή version του μαγκαζίνο «Κοινωνία ώρα Mega» έκανε 15,4% στο σύνολο και 17,3% στο δυναμικό κοινό ενώ οι «Συνδέσεις» της ΕΡΤ1 κατέγραψαν 15,1% στο σύνολο και 13% στους τηλεθεατές 18-54. Η «Πρωινή ενημέρωση» του ΣΚΑΪ σημείωσε 23,8% στο σύνολο και 9,1% στο δυναμικό κοινό και η «Ώρα Ελλάδος» στο OPEN 11,2% και 5,4% αντίστοιχα.

Το «Newsroom» στον ΣΚΑΪ έκανε 16,7% στο σύνολο και 9,8% στο δυναμικό κοινό ενώ το «On Line» κράτησε παρέα στο 11,7% του συνόλου και στο 4,1% του δυναμικού κοινού. Το «Summer’s Cool», στη μεσημεριανή ζώνη του καναλιού του Φαλήρου, έκανε 10,2% στο σύνολο και 7,4% στους τηλεθεατές 18-54.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η βραδινή ζώνη. Το «Power of love», το ριάλιτι σχέσεων του ΣΚΑΪ, έκανε 8,4% στο σύνολο και 6,7% στο δυναμικό κοινό. Νικήτριες, όμως, στη βραδινή ζώνη είναι οι επαναλήψεις. Η κωμική σειρά του MEGA, «Στο παρά πέντε», έκανε 15,2% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Πενήντα Πενήντα» -που παίρνει το lead in- 14,4% στους τηλεθεατές 18-54.

Στην ΕΡΤ1, οι Ολυμπιακοί Αγώνες και συγκεκριμένα το Τένις από τις 20.41 έως τις 22.25 έκανε 12,4% στο δυναμικό κοινό. Η μετάδοση της Κολύμβησης, στην ΕΡΤ2, σημείωσε 10,4%.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή