Οι Έλληνες περνούν περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο απ'ό,τι στην TV
Όλο και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται προς το διαδίκτυο. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έρευνα Mediascope Europe που πραγματοποίησε το IAB Europe σε 28 ευρωπαϊκές αγορές, ανάμεσά τους για πρώτη φορά φέτος και στην Ελλάδα.
Πρόκειται για μια πρότυπη έρευνα κατανάλωσης μέσων που εστιάζει σε βάθος στις digital συνήθειες των χρηστών του Διαδικτύου.
Μέσα από τα στοιχεία λοιπόν που προέκυψαν από την έρευνα στη χώρα μας από το IAB Hellas, 5,1 εκατ. Έλληνες (δηλαδή το 55% του πληθυσμού), είναι πλέον online, με μέσο όρο παραμονής 17,1 ώρες κάθε εβδομάδα, ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό.
Οι περισσότεροι (88%) έχουν πρόσβαση στα social media και το 99% χρησιμοποιεί email.
Μάλιστα η έρευνα εξάγει πολύ ενθαρρυντικά στοιχεία για το μέλλον, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία καταναλώνουμε πλέον περισσότερες ώρες την εβδομάδα στο διαδίκτυο απ'ότι στην τηλεόραση (16,9 ώρες).
Το 46% μάλιστα παραμένει online ακόμα και όταν παρακολουθεί τηλεόραση.
Ιδιαίτερα χαμηλό το ποσοστό για τις εφημερίδες όπου οι Έλληνες αφιερώνουν μόλις 4,6 ώρες την εβδομάδα.
Όσο για τη σχέση των Ελλήνων με τα νέα ψηφιακά μέσα, το 96% των χρηστών ενημερώνονται μέσα από το Διαδίκτυο, ενώ το 80% παρακολουθεί ραδιόφωνο ή web tv.
Η έρευνα Mediascope Europe, φέρνει ακόμα σημαντικά στοιχεία για το βαθμό στον οποίο το Internet έχει επηρρεάσει τη ζωή των Ελλήνων και τη σχέση τους με τις μάρκες.
Ένα 83% των χρηστών δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να διαχειριστούν γενικότερα τη ζωή τους καλύτερα, με το 26% να τους βοηθά να διαχειρίζονται καλύτερα τα οικονομικά τους. Παράλληλα, το 62% δηλώνει πως το Internet τους βοηθά να επιλέγουν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες, και ειδικότερα πακέτα διακοπών και ταξίδια, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές και κινητά/gadgets.
Το 33% των χρηστών επισκέπτεται συχνά τα sites των αγαπημένων τους brands, το 27% δηλώνει πως είναι πιθανότερο να αγοράσει προϊόν από brand που ακολουθεί online. Το 51% των χρηστών είναι θετικό στο να μάθει περισσότερα σχετικά με προϊόντα που διαφημίζονται online, ενώ το 46% δηλώνει πως ο τρόπος με τον οποίο διαφημίζεται ενα brand στο Internet επηρρεάζει την άποψή τους για το brand.
Τέλος 2,129 εκατ. ευρώ ξόδεψαν για αγορές online οι Έλληνες καταναλωτές, από τον Σεπτέμβρη 2011 έως και τον Φεβρουάριο 2012, γεγονός που αποκαλύπτει ότι όλο και περισσότεροι συμπατριώτες μας στρέφονται προς το Διαδίκτυο τόσο για ενημέρωση και ψυχαγωγία, όσο και για αγορές.