Η «The Newtons Laboratory» διαφημιστική της χρονιάς
Η διαφημιστική The Newtons Laboratory αναδείχθηκε «Advertising Agency of The Year» (διαφημιστική εταιρεία της χρονιάς) στα φετινά βραβεία της Ενωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) καθώς απέσπασε συνολικά 37 βραβεία, μεταξύ των οποίων 2 Grand Ermis.
της Σόνιας Χαϊμαντά
Μεγάλες κερδισμένες της φετινής διοργάνωσης με παρουσιαστές της βραδιάς τους ηθοποιούς Λευτέρη Ελευθερίου και Μαρία Κωνσταντάκη, ήταν επίσης η Bold Ogilvy με 22 διακρίσεις (Ermis Ad) και η JWT Spot Athens με 12. Τόσο η Bold Ogilvy όσο και η JWT Spot Athens έχουν τα τελευταία 10 χρόνια «εναλλαχθεί» στο βάθρο του νικητή, λόγω της εξαιρετικής πορείας που έχουν διαγράψει σε δημιουργικό επίπεδο.
Στα Ermis Media, την καλύτερη εμφάνιση έκανε η Tempo OMD Hellas, με 6 βραβεία και τον τίτλο του Media Agency of the Year. Ακολούθησαν οι Carat International και Mindshare με 4 βραβεία έκαστη, καθώς και οι εταιρείες Initiative, OgilvyOne, Master Media, Mindworks, Bold Ogilvy, FCB Gnomi, UM Greece.
Τον τίτλο του Client of the Year απέσπασε η Mondelez International. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και μια επιπλέον διάκριση της The Newtons Laboratory, με την καμπάνια με τίτλο «Μάνος Σέργιος» της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία απέσπασε το Ermis Integrated Campaign.
Στη νεότευκτη κατηγορία Branded Entertainment & Content, η OgilvyOne απέσπασε 3 βραβεία μεταξύ των οποίων και το Grand Ermis, οι εταιρείες JWT Spot Athens και Carat International έλαβαν από 2 βραβεία και οι FiftyFour, Mindworks, Atcom και Momentum/McCann από ένα βραβείο.
Τον τίτλο του Digital Agency of The Year απέσπασε η OgilvyOne Worldwide Athens, με τη «συγκομιδή» των βραβείων να αγγίζει τα 20 στην ενότητα αυτή. Πολύ καλή εμφάνιση στα Digital είχαν και οι εταιρείες Mindworks, The Newtons Laboratory, Rascal, Tribal Worldwide Athens, Admine, MRM/McCann WorldGroup.
Η OgilvyOne διακρίθηκε επίσης ως Agency of The Year και στην ενότητα Direct, όπου στο σύνολο των 17 βραβείων που απέσπασε στην ενότητα, συγκαταλέγονται επίσης το Innovation Award και το Grand Ermis. Στους διακριθέντες της ενότητας συγκαταλέγονται επίσης οι εταιρείες Redirect, Mindworks, Momentum/McCann, Day6, Pollen, JWT Spot Athens, Ogilvy Action.
Εταιρεία PR της χρονιάς, η Asset Ogilvy
Στα Ermis PR, κερδισμένη η Asset Ogilvy Public Relations, με τον τίτλο του PR Agency of the Year και 8 βραβεία, μεταξύ των οποίων το Grand της κατηγορίας. Εξαιρετική επίδοση κατάφεραν και οι H+K Strategies, Civitas, η Weber Shandwick, V+O Communication, Soho Square, Ikon Porter Novelli, Unlimited Creativity.
Στα Ermis Design, η Mousegraphics αναδείχθηκε Design Agency of The Year, με συνολικά 17 βραβεία, εκ των οποίων 1 Grand. Στα Ermis Production, τον τίτλο Production Company of The Year έλαβε η Boo Productions, η οποία απέσπασε συνολικά 6 βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του Grand Ermis. Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσαν επίσης οι εταιρείες Stefi & Lynx με 7 βραβεία, Foss με 5, Musou, Yard, Movielab, Top Cut Modiano, X-Rated με 4 βραβεία έκαστη.
Παρέμβαση προέδρου ΕΔΕΕ, Μ. Παπαπολύζου
Στην «συμπαθητική ανάκαμψη της αγοράς», αλλά και στην «ασέλγεια» του κράτους επί του κλάδου με την τροπολογία για την διαφήμιση, αναφέρθηκε στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος.
«Παρά τις δυσκολίες που περνάει η αγορά μας, η φετινή 25η διοργάνωση έχει σπάσει κάθε ρεκόρ συμμετοχής. Αλλά και προσέλευσης. Είναι νομίζω αποτέλεσμα του ότι τα Βραβεία Ermis αναγνωρίζονται ως τα πιο έγκυρα και σημαντικά βραβεία σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας. Οι αριθμοί μπορεί να μην ευημερούν, αλλά οι άνθρωποι της επικοινωνίας, δεν το βάζουν κάτω. Οι άνθρωποι της δικής μας δουλειάς, έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που τους διακρίνουν: έχουν ταλέντο, είναι οραματιστές, είναι μαχητές και είναι ηγέτες. Δεν φοβούνται να αποτύχουν, ούτε φοβούνται να πειραματισθούν σε νέους δρόμους. Και κυρίως, έχουν την επιμονή να πείσουν τους πελάτες τους να τους εμπιστευθούν, να τους οδηγήσουν σε άγνωστα νερά και τελικά να ανταμειφθούν με καλύτερες πωλήσεις, μεγαλύτερα μερίδια, μεγαλύτερη αξία μάρκας. Πράγμα που έχει αποδειχθεί περίτρανα στην ιστορία της διαφήμισης. Γιατί ο τελικός σκοπός της διαφήμισης είναι οι πωλήσεις. Αν δεν πετύχεις αυτόν, τότε δεν έχεις λόγο ύπαρξης».