Σημαντική αύξηση για την Online διαφημιστική δαπάνη
Συγκρατημένη αύξηση παρουσιάζει η online display διαφημιστική δαπάνη για το τρίτο τρίμηνο του έτους (Ιούλιος-Σεπτέμβριος), φτάνοντας στα 16,7 εκατ. ευρώ. Τα στοιχεία προέρχονται από έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
![Σημαντική αύξηση για την Online διαφημιστική δαπάνη](https://img.bbmd.gr/img/1260/max/82/2011/12/05/90e6da34ace1f99359db64f85ac21559.jpg?t=w9Oto4b__p5p4n3Z5WovJw)
Σε μια από τις πιο δύσκολες χρονιές λόγω της οικονομικής κρίσης, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να υποχωρούν, το display παρουσιάζει για τους πρώτους εννέα μήνες του 2011, αύξηση 27%, αφήνοντας περιθώρια για μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη άνω του 25%.
Στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα περνά ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών , με μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, παρουσιάζοντας αξιόλογη αύξηση στο επίπεδο εννιαμήνου.
Στον ίδιο δρόμο βρίσκεται και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών με το μερίδιο του να ξεπερνά το 18% σε επίπεδο εννιαμήνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Η έρευνα πραγματοποιείται από το IAB Hellas από το 2002, και πλέον περιλαμβάνει 24 online publishers που εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websites του Ελληνικού Internet.
Trending
![Καύσωνας: Αυτό είναι το κόλπο για να μετατρέψεις τον ανεμιστήρα σε κλιματιστικό με ένα μπουκάλι](https://img.bbmd.gr/img/500/max/90/2024/07/17/anemistiras.jpg?t=yNuw7z0Tebje-ToscbPzXQ)