Ο Tommy Hilfiger γιορτάζει τη New York Fashion Week (photos)

Eκδήλωση στην οποία παρουσιάστηκαν επιλεγμένα looks από την συλλογή Tommy Hilfiger Tailored Spring/Summer 2016 διοργανώθηκε κατά την διάρκεια της εναρκτήριας New York Fashion Week: Men’s. Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, που πραγματοποιήθηκε στο Chelsea Arts Tower at The Glasshouses έχοντας θέα όλο τον ορίζοντα της πόλης, 24 μοντέλα είχαν τοποθετηθεί σε συγκεκριμένα σημεία του tailor-made αποκλειστικά για την εκδήλωση σκηνικού.

Ο Tommy Hilfiger γιορτάζει τη New York Fashion Week (photos)
2'

«Η συλλογή Tommy Hilfiger Tailored Spring/Summer 2016 collection είναι εμπνευσμένη από ένα πολυτελές ταξίδι διακοπών της δεκαετίας του 1950 – όταν το να κάνεις ένα ταξίδι με στυλ ήταν το ίδιο σημαντικό με τον προορισμό» δήλωσε ο Tommy Hilfiger.

Το ταξίδι της συλλογής ξεκινάει στην Χονολουλού, όπου το κλασικό κοστούμι εργασίας επανερμηνεύεται με μία φρέσκια καλοκαιρινή διάθεση. Στο Martha’s Vineyard, το βασικό look είναι χαλαρό και έτοιμο για διακοπές – το dressed – up στυλ είναι σχεδιασμένο για ευχαρίστηση και όχι για δουλειά. Η συλλογή συνδυάζει τους κλασικούς ναυτικούς τόνους και τις λεπτομέρειες του brand για να δώσει στο κάθε look ένα φινίρισμα που είναι χαλαρό αλλά πολυτελές και εκλεπτυσμένο.

Οι σύγχρονες τάσεις και ο παγκόσμιος πρεσβευτής του brand Rafael Nadal ενέπνευσαν την Tommy Hilfiger Tailored TH Flex Rafael Nadal Edition capsule συλλογή. Τα συλλεκτικά κομμάτια αυτής της συλλογής έχουν φτιαχτεί χρησιμοποιώντας υψηλής απόδοσης υφάσματα που συνδυάζουν την εκλεπτυσμένη εμφάνιση με την φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία και υφασμάτινα τελειώματα. Το αποτέλεσμα δημιουργεί ένα δυνατό ύφασμα που εγγυάται υψηλού επιπέδου άνεση διατηρώντας παράλληλα μία συμπαγή αίσθηση.

Αντανακλώντας το θέμα «Island Hopping», η παρουσίαση περιστοιχήστηκε από ολόκληρα τοιχώματα με τροπικά φυτά συμπεριλαμβανομένων ορχιδέων και φοινίκων που χρησίμευσαν ως σκηνικό για 21 μοντέλα που παρουσίασαν τα βασικά κομμάτια της συλλογής. Η συλλογή κοστουμιών TH Flex Rafael Nadal Edition παρουσιάστηκε σε έναν ειδικό χώρο με πάτωμα εμπνευσμένο από γήπεδο τέννις όπου είχαν τοποθετηθεί 3 μοντέλα μέσα σε μία εικαστική εγκατάσταση από κόκκινες, λευκές και μπλε μπάλες τέννις.

Στην εκδήλωση αυτή παρευρέθησαν πάνω από 300 άτομα από τα ΜΜΕ και την βιομηχανία της μόδα όπως key stylists και social media influencers.

Οι φίλοι του brand καλούνται να συμμετάσχουν στην συζήτηση στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας το #TOMMYSPRING16.

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή