ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες αλλάζουν την εξυπηρέτηση των πελατών

Τρεις νέες υπηρεσίες, διευρυμένο ωράριο, ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού και ψηφιακή εξυπηρέτηση, προσφέρει πλέον στους πελάτες της η ΔΕΗ, στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης με τις ανάγκες της εποχής.

ΔΕΗ: Τρεις νέες υπηρεσίες αλλάζουν την εξυπηρέτηση των πελατών
3'

Η ΔΕΗ αλλάζει και προσφέρει νέες υπηρεσίες, που διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών της. Ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών της έχει ξεκινήσει δυναμικά, με νέα καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση από απόσταση.

Νέο, διευρυμένο ωράριο

Νέο, διευρυμένο ωράριο, από τις 07:30 το πρωί έως τις 8 το βράδυ, ισχύει πλέον σε τρία εμβληματικά καταστήματα, στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Το νέο ωράριο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, ισχύει αρχικά, στην Αθήνα, στο μεγαλύτερο κατάστημα ΔΕΗ, στην Αριστείδου 5-7, στο νεότερο κατάστημα ΔΕΗ, στην Ομόνοια, Αγίου Κωνσταντίνου 11 και στο μεγαλύτερο κατάστημα της Θεσσαλονίκης, στην Τσιμισκή 136. Αξίζει να σημειωθεί πως, ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.

Ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού

Από τη Δευτέρα 15.06.2020, λειτουργεί η εφαρμογή Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα τρία παραπάνω καταστήματα της ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία. Έτσι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού και να επισκεφθούν το κατάστημα που επιθυμούν, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30, χωρίς αναμονή και καθυστερήσεις. Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, ο καταναλωτής έχει την επιλογή να ακυρώσει το ραντεβού του, με τον ίδιο τρόπο, κάνοντάς το έτσι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.

«Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ», με άμεσες απαντήσεις

Διαθέσιμη μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο Facebook, στο messenger στο ΔΕΗ Chatbot και στο dei.gr, η νέα εφαρμογή της ΔΕΗ, διευκολύνει ακόμα περισσότερο την επικοινωνία και απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των καταναλωτών. Αρκεί κανείς να πληκτρολογήσει το μήνυμά του και θα λάβει ενημέρωση την ίδια στιγμή.

«Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση των υπηρεσιών»

Ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, αρμόδιος για θέματα Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης υποσχέθηκε τη συνέχιση των πρωτοβουλιών της επιχείρησης προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών και τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή και δήλωσε σχετικά: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη. Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Η ΔΕΗ αλλάζει και καλωσορίζει τους καταναλωτές στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα της εποχή, αρχικά με τρεις νέες υπηρεσίες που είναι ήδη διαθέσιμες στο κοινό.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή