2.318 καταγγελίες στην ΕΕΤΤ το α' τετράμηνο του 2015
Στα 2.318 έφθασαν τα γραπτά αιτήματα/καταγγελίες που διαχειρίστηκε κατά την περίοδο Ιανουάριου – Απρίλιου 2015 ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων και αφορούσαν θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Επιπλέον, στελέχη της ΕΕΤΤ πραγματοποίησαν στο συγκεκριμένο διάστημα 64 ελέγχους σε όλη την επικράτεια σε καταστήματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνεργατών τους μετά από σχετικές καταγγελίες.
Από τα 2318 αιτήματα, μόλις 54 αφορούν ταχυδρομικές υπηρεσίες, ενώ σε σχέση με το παρελθόν μάλλον είναι χαμηλό νούμερο οι 49 καταγγελίες για κεραίες. Οι περισσότερες καταγγελίες (1628) αφορούν θέματα σταθερής τηλεφωνίας και Διαδικτύου, 425 είναι για την κινητή τηλεφωνία (και τις σχετικές υπηρεσίες Internet), μόλις 66 καταγγελίες υπήρξαν για υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, ενώ 24 ήταν το αντίστοιχο νούμερο για υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Τέλος, υπήρξαν και 72 γραπτά αιτήματα που εντάσσονται στην κατηγορία «γενική ενημέρωση».