Vodafone Home: Μοναδική εμπειρία επικοινωνίας
Την επίσημη παρουσίαση του Vodafone Home, το οποίο συνδυάζει όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες πραγματοποίησε η Vodafone Ελλάδος.
Του Δημήτρη Μαλλά
Το Vodafone Home αποτελεί ουσιαστικά το αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης της hellas online από τη Vodafone και όπως σημείωσαν τα στελέχη της ελληνικής θυγατρικής του βρετανικού τηλεπικοινωνιακού κολοσσού, πρόκειται για κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό rebrandinh με τις καινούριες υπηρεσίες να προσφέρουν μια νέα και απαράμιλλη εμπειρία επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδος, Γλαύκος Περσιάνης επεσήμανε ότι πρόθεση της εταιρείας είναι να συνεχίσει να επενδύει στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία όπως και στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Όσον αφορά στη συνδρομητική τηλεόραση, η Vodafone Ελλάδος παρέχει μεν το Vodafone TV (πρώην hol TV), ενώ παραμένει ζωντανό το ενδιαφέρον για τη Forthnet, η οποία, ως γνωστό, έχει την πλατφόρμα της Nova. Ο κ. Περσιάνης σημείωσε ακόμη ότι η Vodafone Ελλάδος σκοπεύει να επενδύσει σε δίκτυα επόμενης γενιάς αρκεί να υπάρχει ένα δίκαιο και ανταγωνιστικό πλαίσιο και εκτίμησε ότι εντός των επόμενων εβδομάδων θα υπάρχει νέος πρόεδρος στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων.
Νέες υπηρεσίες
Το σχέδιο της εταιρείας για το Vodafone Home είναι να περιλαμβάνει μία σειρά από νέες και πρωτοποριακές -ακόμη και για τα διεθνή δεδομένα- υπηρεσίες και η αρχή γίνεται με τη Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και τη Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας».
Με την υπηρεσία Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση, οι συνδρομητές που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου
Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home αποκτούν δωρεάν και αποκλειστικά τον προσωπικό τους σύμβουλο, ο οποίος φροντίζει για όλη την επικοινωνία τους, για το σταθερό, το κινητό και το Internet. Μπορούν πλέον να επικοινωνούν απευθείας με τον προσωπικό τους σύμβουλο, που τον γνωρίζουν με το όνομά του, καθημερινά 9πμ με 5μμ, καλώντας στο 13830. Ο προσωπικός σύμβουλος είναι στη διάθεση των συνδρομητών για να τους προσφέρει:
• πληροφορίες για νέα προγράμματα και υπηρεσίες, προτείνοντας τους αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους
• ενημέρωση αναλυτικά για τον λογαριασμό τους και τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής
• προτάσεις για τις κατάλληλες αλλαγές στο πρόγραμμά τους
• βοήθεια για τη μεταφορά της γραμμής τους, σε περίπτωση μετακόμισης.
Σημειωτέον πως όλοι οι συνδρομητές που πληρούν τις προϋποθέσεις θα λάβουν αυτόματα και χωρίς καμία δική τους ενέργεια, το όνομα του δικού τους προσωπικού συμβούλου εξυπηρέτησης μέσω SMS.
Η Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» είναι η νέα υπηρεσία της Vodafone που δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές, που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, να απολαμβάνουν ομιλία στο σταθερό και Internet στο σπίτι, ό,τι κι αν συμβεί, ακόμα κι αν υπάρχει τεχνικό θέμα.
Σε περίπτωση μη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ή του Ιnternet στο σταθερό λόγω τεχνικού θέματος, οι συνδρομητές της Vodafone μπορούν πλέον να συνεχίζουν να επικοινωνούν και να σερφάρουν ξέγνοιαστα, καθώς η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά και MB στο κινητό με πρόγραμμα Vodafone, μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.
Για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας», οι συνδρομητές χρειάζεται να ενημερώσουν αρχικά για το τεχνικό θέμα, καλώντας στο 13830 και οι τεχνικοί της Vodafone θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν άμεσα. Στην αντίθετη περίπτωση, η Vodafone προσφέρει δωρεάν χρόνο ομιλίας στο κινητό, ΜΒ στο κινητό και προώθηση κλήσεων από το σταθερό σε άλλο τηλέφωνο της επιλογής του συνδρομητή μέχρι να επανέλθει η υπηρεσία σταθερής.