Εννέα βραβεία για τον ΟΠΑΠ στα Sports Marketing Awards 2017
Για τις πολύπλευρες δράσεις στήριξης του αθλητισμού.
Ο ΟΠΑΠ κέρδισε εννέα σημαντικές διακρίσεις στα Sports Marketing Awards 2017, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 12 Ιουλίου, στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο. Η ολοκληρωμένη και πολύπλευρη στήριξη της εταιρείας στον Αθλητισμό απέσπασε εννέα βραβεία, εκ των οποίων πέντε Gold, τρία Silver και ένα Bronze.
Συγκεκριμένα ο ΟΠΑΠ έλαβε τα εξής βραβεία:
· GOLD για τα Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ στην κατηγορία “Kids/ Youth/ Grassroots”.
· GOLD για την καμπάνια του Αγίου Βαλεντίνου της ΚΑΕ Ολυμπιακός στην κατηγορία “Use of Creative Media”.
· GOLD για τα social media videos της ΚΑΕ Ολυμπιακός για το Final 4, στην κατηγορία “Use of Social Media”.
· GOLD για τα social media videos με τις χορηγούμενες ομάδες ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ΚΑΕ Ολυμπιακός, ΚΑΕ ΑΕΚ και ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην κατηγορία “Use of Social Media”.
· GOLD για το χορηγικό πρόγραμμα ΟΠΑΠ στις ομάδες καλαθοσφαίρισης για την αγωνιστική περίοδο 2016-2017 στην κατηγορία «Χορηγία Ομάδας/ Αθλητικού Σωματείου/ Συλλόγου».
· SILVER για την Κερκίδα ΟΠΑΠ στην κατηγορία “Kids/ Youth/ Grassroots”.
· SILVER για την εμπειρία συνοδήγησης αγωνιστικού αυτοκινήτου στον Ιππόδρομο Αθηνών στην κατηγορία “Motorsports”.
· SILVER για την πρωταπριλιάτικη φάρσα της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στην κατηγορία “Use of Creative Media”.
· BRONZE για την Κερκίδα ΟΠΑΠ στην κατηγορία “Engagement/ Experiential”.
Ο ΟΠΑΠ διαχρονικά βρίσκεται δίπλα στον ελληνικό αθλητισμό με σημαντικές επενδύσεις και δράσεις σε όλα τα επίπεδα. Πέραν των χορηγικών συνεργασιών, η εταιρεία υλοποιεί τα δύο καινοτόμα προγράμματα «Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ» και «Παιδική Κερκίδα ΟΠΑΠ», με στόχο να φέρει τα παιδιά και τους νέους κοντά στον αθλητισμό και να τους καλλιεργήσει τις αξίες του ευ αγωνίζεσθαι.
Tα Sports Marketing Awards απονεμήθηκαν, για πρώτη φορά, από την Boussias Communications και το Marketing Week. Αποτελούν μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει, να διαδώσει και να προωθήσει τις καλύτερες πρακτικές στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία του εγχώριου αθλητικού οικοσυστήματος.