Συνέργειες της E-LA-WON και νέο λανσάρισμα στη FoodExpo 2018

H Ε-LA-WON για μία ακόμη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη FoodExpo 2018 τη μεγαλύτερη Έκθεση τροφίμων και ποτών στη Νοτιανατολική Ευρώπη, η οποία συγκέντρωσε πάνω από 1.300 Έλληνες και ξένους εκθέτες, την επισκέφθηκαν περισσότεροι από 3.500 αγοραστές όπως και 70.000 εμπορικοί επισκέπτες.

Η εταιρεία πρεσβεύοντας την εξωστρέφεια, την ποιότητα και την καινοτομία, προσέλκυσε νέους ενδιαφερόμενους προβάλλοντας όλη τη γκάμα των προϊόντων της.

Η Ε-LA-WON:

• λάνσαρε το ΝΕΟ packaging για τις συσκευασίες ελαιολάδου: Organic και Special Blend οι οποίες έκαναν αίσθηση τόσο στους επισκέπτες όσο και στα Μ.Μ.Ε.
• παρουσίασε το ιδιαίτερο και σε περιορισμένη ποσότητα μέλι Βανίλια Ελάτης με το ιριδίζον χρώμα και την καραμελωμένη γεύση όπου έκλεισε συμφωνία για την απορρόφηση του κατά μεγάλο ποσοστό
• επισημοποίησε - ανακοινώνοντας - τη συνεργασία με τα Luxury Greek Products για τα οποία παραχώρησε στο περίπτερό της ειδική προθήκη προβολής και τοποθέτησε τα premium προϊόντα της στο Hilton
• υποδέχθηκε foodblogers, δημοσιογράφους της γεύσης, chefs, φίλους της Ε-LA-WON, σπουδαστές ΙΕΚ καθώς είχαν την ευκαιρία να δουν και να δοκιμάσουν από τους 18 κωδικούς προϊόντων της

Μιλώντας ο Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ιωάννης Καμπούρης σε κανάλι της Κινέζικης TV αναφέρθηκε στην ανερχόμενη κατηγορία προϊόντων Healthy Foods – τα οποία εκπροσωπεί η Ε-LA-WON τόσο στις ποικιλίες ελαιολάδου με «ισχυρισμό υγείας», όσο και στα μονοποικιλιακά μέλια με GMO Free (μη γενετικά τροποποιημένα), ακόμη και στα pesto που αναδεικνύουν αγνά προϊόντα της Ελληνικής φύσης – τονίζοντας πως η αγορά αυτή έχει ανοδική πορεία της τάξεως του 15% και εκτιμάται ότι έως το 2021 θα προσεγγίσει τα 52 δις €, επισημαίνοντας πως υπάρχουν αυτή τη στιγμή 380εκ. Κινέζοι καταναλωτές με υψηλό εισόδημα που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για κάποιο ανώτερο ποιοτικά προϊόν.

Σχετικές ειδήσεις