Τρία πράγματα που αποδεικνύουν πως δεν έχετε περάσει ακόμη στην ψηφιακή εποχή

Στις αρχές της χιλιετίας έκαναν την εμφάνισή τους στη χώρα μας, οι πρώτες ψηφιακές υπηρεσίες που όμως ήταν τόσο δημοφιλείς όσο είναι σήμερα.

Τρία πράγματα που αποδεικνύουν πως δεν έχετε περάσει ακόμη στην ψηφιακή εποχή
4'

Του Παναγιώτη Μαυραγάνη

Κατά πόσο όμως έστω και σήμερα, αξιοποιούμε τα οφέλη των τεχνολογικών πόρων που έχουν αναπροσαρμόσει τον τρόπο παροχής υπηρεσιών, προς διευκόλυνσή μας;

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εκσυγχρονισμού είναι αυτό της ΕΥΔΑΠ, η οποία αναβάθμισε την εμπειρία εξυπηρέτησης των πολιτών, δίνοντας τη δυνατότητα να επωφεληθούν από το ψηφιακό περιβάλλον ώστε να διευθετούν οτιδήποτε αφορά στην παροχή του νερού τους.

Στο πλαίσιο αυτό, ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών ύδρευσης, αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού της χώρας, προχώρησε στη δημιουργία του e-ΕΥΔΑΠ, το οποίο δεν είναι μία ακόμα ψηφιακή πλατφόρμα για την αποπληρωμή των λογαριασμών, αλλά ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, που έχει ως στόχο τη διευκόλυνση των οικιακών πελατών και των επιχειρήσεων σε όλα τα επίπεδα: από την προσωποποιημένη ενημέρωση και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, έως την πραγματοποίηση των συναλλαγών και την υποβολή διαφόρων αιτημάτων.

Από την ουρά… στον καναπέ

Στοχεύοντας, λοιπόν, στη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης και σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς, η ΕΥΔΑΠ εισάγει τους πελάτες της στη νέα εποχή, μεταφέροντας όλες τις υπηρεσίες της εκτός των φυσικών καταστημάτων! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι πελάτες θα μπορούν πλέον, μέσω του e-ΕΥΔΑΠ, να πραγματοποιούν όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τις υπηρεσίες της ΕΥΔΑΠ, απολαμβάνοντας την άνεση του καναπέ τους και την ευκολία που τους παρέχει ένας υπολογιστής ή ένα κινητό τηλέφωνο και, μάλιστα, σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον υψηλής ασφάλειας, που εξασφαλίζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Υπόθεση λίγων «κλικ»

Και κάπως έτσι η πολύωρη αναμονή στην ουρά των ταμείων και των γκισέ γίνεται παρελθόν και ο χαμένος χρόνος αποκτά ξανά νόημα με λίγα μόλις «κλικ» στο ηλεκτρονικό κατάστημα e-ΕΥΔΑΠ, όπου η εγγραφή είναι σχεδόν αυτοματοποιημένη, αφού το μόνο που χρειάζεται να κάνει κάποιος για να μπορέσει να απολαύσει τα οφέλη της υπηρεσίας είναι εισάγει τους ενιαίους κωδικούς του TaxisNet. Η δημιουργία προφίλ είναι πολύ απλή, εύκολη και γρήγορη, αλλά ακόμα και στην περίπτωση που κάποιος δεν είναι εξοικειωμένος, μπορεί να ακολουθήσει τις οδηγίες στο ειδικό βίντεο της ενότητας «Μάθετε πώς…: Να εγγραφείτε στο e-ΕΥΔΑΠ, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα», το οποίο είναι αναρτημένο και στα social κανάλια της ΕΥΔΑΠ, Youtube, Facebook, Twitter και LinkedIn.

Δείτε εδώ:

«Έξυπνη» αποστολή και πληρωμή

Με το e-ΕΥΔΑΠ θα αποτελεί, επίσης, παρελθόν, τόσο η συνήθης εικόνα των δεκάδων λογαριασμών στο ταχυδρομικό κουτί της πολυκατοικίας, όσο και η ανησυχία μήπως μπερδευτούν με τους λογαριασμούς κάποιου άλλου και ο δικός μας μείνει απλήρωτος. Η αποστολή των οικονομικών μας υποχρεώσεων σε έντυπη μορφή αποτελεί μία παρωχημένη συνήθεια, που συν τοις άλλοις επιβαρύνει το περιβάλλον και το οικολογικό μας αποτύπωμα. Τη λύση σε αυτό το πρόβλημα δίνει η υπηρεσία «e-bill» του e-ΕΥΔΑΠ, που προσφέρει τη δυνατότητα λήψης και πληρωμής των λογαριασμών ηλεκτρονικά, δηλαδή μέσω υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου.

Ενημέρωση με email και sms

Έτσι, κάποιος που θέλει να εξοφλήσει το λογαριασμό του νερού διαδικτυακά, το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι να συνδεθεί στο προφίλ του στο e-ΕΥΔΑΠ, όπου μπορεί, μεταξύ άλλων, να αποκτήσει πρόσβαση στους λογαριασμούς όλων των παροχών και να επιλέξει τη λήψη «e-bill», καταργώντας -εφόσον το επιθυμεί- την έντυπη έκδοση. Παράλληλα, μπορεί να επιλέξει να ενημερώνεται, χωρίς χρέωση, για την έκδοση του νέου λογαριασμού με email ή και sms, προκειμένου να είναι σίγουρος ότι θα παραμείνει συνεπής με τις υποχρεώσεις του. Μάλιστα, ο εκσυγχρονισμός έχει και τα πλεονεκτήματά του, καθώς ο χρήστης της εύχρηστης υπηρεσίας της ΕΥΔΑΠ θα μπορεί, επίσης χωρίς οικονομική επιβάρυνση, να ενημερώνεται εγκαίρως και για τις μεγάλες καταναλώσεις των παροχών του με email στον υπολογιστή του ή με μήνυμα στο κινητό του.

Πάνω από 20 αιτήματα

Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα να διορθώνει τα στοιχεία του, σε περίπτωση μεταβολής τους, εύκολα και γρήγορα, αλλά και να υποβάλλει πάνω από 20 αιτήματα, τα οποία μπορούν να διεκπεραιωθούν πλέον διαδικτυακά στο e-ΕΥΔΑΠ. Συνεπώς αιτήματα, όπως η υπαγωγή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο (ΕΕΤ) ή σε άλλα ειδικά τιμολόγια, όπως φιλανθρωπικό, επαγγελματικό, πολυτεκνικό, υπερηλίκων κτλ, υποβάλλονται εύκολα στο ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΥΔΑΠ, χωρίς να απαιτούνται χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή