Στον Πειραιά το λιμάνι της κρουαζιέρας
Ο Β. Μιχαλολιάκος οραματίστηκε και ο Ν. Μηταράκης υλοποιεί
Άγκυρα στον Πειραιά ρίχνει η κρουαζιέρα, με το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας να βγαίνει νικητής ως μελλοντικό hub για τον νευραλγικό τομέα της κρουαζιέρας.
Το όραμα του Βασίλη Μιχαλολιάκου να κάνει τον Πειραιά «βιτρίνα» του ελληνικού τουρισμού παίρνει όπως όλα δείχνουν σάρκα και οστά και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας μετατρέπεται σταδιακά σε πύλη εισόδου των τουριστών στην Ελλάδα.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε ότι για το project που «έτρεχε» ο Νότης Μηταράκης, για την ανάπτυξη νέας βάσης κρουαζιέρας στο Φάληρο, δεν υπάρχει ανταπόκριση από τις εταιρείες κρουαζιέρας. Ο λόγος; Κανείς από τους ξένους «μεσσίες» δεν ήταν διατεθειμένος στην παρούσα τουλάχιστον φάση, να χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο έργο.
Ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Νότης Μηταράκης σε συνεργασία με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλία εξασφάλισε 100 εκατομμύρια ευρώ από την ΕΕ για να χρηματοδοτήσει το μεγάλο έργο πνοής που θα αναβαθμίσει τον Πειραιά.
Πρόκειται για υποδειγματική υλοποίηση του έργου από τον κ. Μηταράκη ο οποίος χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό έδειξε πως γίνονται τα μεγάλα deals.
Αυτή είναι πραγματική επένδυση και ανάπτυξη .
Οι δήθεν επενδυτές της αλλοδαπής που ενδιαφερόντουσαν για το έργο απέδειξαν για μια ακόμη φορά ότι τα ιδιωτικά συμφέροντα δύσκολα ταυτίζονται με το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον της πατρίδας.
Το ενδιαφέρον λοιπόν των ιδιωτών έμεινε στα χαρτιά όταν ήρθε η ώρα να βάλουν το χέρι στην τσέπη.
Το έργο όμως προχώρα όπως πρέπει να προχωρούν όλα τα έργα ανάπτυξης στην Ελλάδα. Χωρίς να περιμένουμε μεσσίες, εκμεταλλευόμενοι τις τεράστιες δυνατότητες μας που μπορούν να δώσουν ουσιαστική λύση στο αδιέξοδο.
Διαβάστε επίσης:
Αναπλάσεις με έργα 60 εκατ. ευρώ στον Πειραιά από Μιχαλολιάκο
Σαμαράς:Ο Πειραιάς θα γίνει το πρώτο λιμάνι της Ευρώπης
Νέος κύκλος έργων ανάπτυξης στον Πειραιά
Παραδίδει στον Πειραιά το «διαμάντι» του ο Μιχαλολιάκος