«Βροχή» οι καταγγελίες για τις εισπρακτικές εταιρείες - Ζητούν υπέρογκα ποσά από δανειολήπτες
Οι οφειλέτες είναι σε απόγνωση και δεν μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, με τους servicers να κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.
Αβοήθητοι αισθάνονται ότι είναι χιλιάδες δανειολήπτες μπροστά στις εισπρακτικές εταιρείες.
Οι οφειλέτες είναι σε απόγνωση και δεν μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, με τους servicers να κλείνουν οποιαδήποτε δίοδο επικοινωνίας με τους οφειλέτες.
Μιλώντας στο MEGA, ο δανειολήπτης αναφέρει: «To πλήρωνα κανονικά το δάνειο αλλά έκανα μία σοβαρή εγχείρηση καρδιάς, και μετά το πήρε η Ίντρουμ, ενώ πλήρωνα τις δόσεις κανονικά που μου είπε η Ίντρουμ, άρχισα να τους καλώ, πέστε μου το υπόλοιπο μου ποιο είναι, δεν μου λέγαν το υπόλοιπο , δεν μου λέγαν ποιος είμαι δεν μου δίναν ονόματα με ποιον να μιλήσω».
Ο «Γολγοθάς» ξεκίνησε για τον κύριο Γιώργο μόλις ο servicer αγόρασε το δάνειο του, και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε: «H Ίντρουμ κάποια στιγμή πήρε τηλέφωνο και μου λέει χρωστάτε αυτά τα χρήματα και σας κάνουμε μια δόση το διπλάσιο από ότι παίρνω σύνταξη, εγώ παίρνω μία πολύ μικρή σύνταξη και τώρα έχω φρακάρει και δεν ξέρω τι να κάνω, στο τέλος ελπίζω να μη χάσω το σπίτι μου γιατί δεν έχω άλλο σπίτι».
Ο Γιώργος Νικολακόπουλος, νομικός σύμβουλος δανειοληπτών εξήγησε: «Ζητάνε υπέρογκες προκαταβολές για τις ρυθμίσεις, δηλαδή προκαταβολές που δεν συνάδουν ούτε με τον κώδικα δεοντολογίας, ούτε με τα επίπεδα αξιοπρεπούς διαβίωσης και τις δυνατότητες του δανειολήπτη».
Η έλλειψη ενημέρωσης και επικοινωνίας από τους servicers προς τους οφειλέτες είναι ζητήματα που ταλανίζουν χιλιάδες δανειολήπτες.
Η Νανά Παπαγεωργάκη, δικηγόρος – διαμεσολαβήτρια σημείωσε: «Δεν μπορούν οι δανειολήπτες να εντοπίσουν ποιος έχει το δάνειο τους, εάν λοιπόν δεν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος που έχει αναλάβει το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο, οι άνθρωποι μπορεί να ταλαιπωρούνται επί σειρά μηνών».