Πώς προχωρά η μηνιαία καταμέτρηση ρεύματος

Στα τέλη Ιουλίου η μηνιαία καταμέτηση του ηλεκτρικού ρεύματος θα έχει φτάσει στο 100% των παροχών

Πώς προχωρά η μηνιαία καταμέτρηση ρεύματος
2'

Τουλάχιστον στις μισές παροχές (53%) πραγματοποιείται μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ρεύματος πραγματοποιεί ο ΔΕΔΔΗΕ, σε χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών από την έναρξη του προγράμματος, όπως ανακοίνωσε ο Διαχειριστής.

Αυτές οι παροχές αντιστοιχούν στο 73% της κατανάλωσης ενέργειας, ενώ εκτιμάται ότι στα τέλη Ιουνίου η μηνιαία καταμέτρηση αναμένεται να ανέλθει στο 65%, αντιστοιχώντας στο 85% της συνολικής ενέργειας που καταναλώνεται, και έως τα τέλη Ιουλίου αναμένεται να έχει ενταχθεί το 100% των παροχών.

Όπως σημειώνει ο ΔΕΔΔΗΕ, έχουν προτεραιοποιηθεί και ενταχθεί σε μηνιαίο κύκλο μεγάλα αστικά και ημιαστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα, ο Πειραιάς, ο Βόλος, η Ανατολική Θεσσαλονίκη, κ.λπ. Στην Αττική έχει, ήδη, ενταχθεί το 87% των παροχών που αντιστοιχεί στο 90% της καταναλισκόμενης ενέργειας της περιφέρειας.

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης, ανέφερε: «Η μηνιαία καταμέτρηση της κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος συμπεριλαμβάνεται στις πρωτοβουλίες που προωθούμε στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των καταναλωτών. Για το σκοπό αυτό, ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί σχετικό πρόγραμμα, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με τον περιορισμό των ρευματοκλοπών, αλλά και την καλύτερη δυνατότητα των καταναλωτών να διαχειρίζονται την ηλεκτρική τους κατανάλωση, να αποτελούν δύο από τα βασικά οφέλη του».

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ, Τάσος Μάνος, τόνισε: «Ο ΔΕΔΔΗΕ, με κύριο γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών του, στο πλαίσιο των υφιστάμενων προκλήσεων και της δυναμικής εξέλιξης της ελληνικής αγοράς ενέργειας, προχώρησε άμεσα στην ένταξη νέου ανθρώπινου δυναμικού για την εκτέλεση των εργασιών καταμέτρησης, προσαρμόζοντας ταυτόχρονα όλες τις υπόλοιπες εσωτερικές του διαδικασίες και λειτουργίες, αναβαθμίζοντας πληροφοριακά συστήματα και εξοπλισμό για την επίτευξη του στόχου».

Όπως επισημαίνει ο ΔΕΔΔΗΕ, τα οφέλη της μετάβασης στη μηνιαία καταμέτρηση είναι:

- Η ορθολογικότερη τιμολόγηση όλων των παροχών, καθώς η αποτίμηση της πραγματικής κατανάλωσης των πελατών πραγματοποιείται, πλέον, σε μηνιαία βάση.

- Η ευελιξία των προμηθευτών, καθώς γνωρίζοντας τη μηνιαία κατανάλωση θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν τα τιμολόγια, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

- Ο περιορισμός των ρευματοκλοπών, φαινόμενο που επιβαρύνει όλους τους συνεπείς πελάτες, καθώς ο μηνιαίος έλεγχος καθιστά ευκολότερο, για τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και τις συνεργαζόμενες εργολαβικές εταιρείες του, τον εντοπισμό παραβατικών συμπεριφορών, ενώ παράλληλα λειτουργεί και αποτρεπτικά/ανασταλτικά για την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών.

Για την ταχύτερη υλοποίηση του προγράμματος μηνιαίας καταμέτρησης, ο ΔΕΔΔΗΕ χρησιμοποίησε πανελλαδικά κινητά τηλέφωνα που συνδέονται με πλατφόρμα πληροφοριακού συστήματος και καταχωρούν αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τις λήψεις ανά περιοχή, παροχή και καταμετρητή.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή