Μπύρα και ελληνικότητα «Εις τον αφρόν»
Γερμανοί, Ολλανδοί, τελικά όλοι θέλουν να γίνουν Έλληνες, τι μόδα κι αυτή! Είπαμε η ελληνικότητα είναι η σημαντικότερη τάση το τελευταίο διάστημα, το νέο trend. Έτσι όμως όπως «τραβολογιέται» σε μελοσυναισθηματικά κλιπάκια και ατακαδόρικες διαφημίσεις που «επιμένουν ελληνικά» … σε λίγο η ελληνικότητα θα θεωρείται … επίκτητη.
Όπως όλα δείχνουν οι ελληνικές μπύρες κατάφεραν να κερδίσουν σημαντικό μερίδιο στην εγχώρια αγορά, απέκτησαν φανατικούς φίλους και έφεραν αναστάτωση!
Ελληνικές, παγωμένες και μάχιμες όλες, η Βεργίνα από τη Ροδόπη, η Septem από την Κύμη, η ΖΕΟΣ από την Πελοπόννησο, η Νάδα από τη Μεσσηνία, η Χάρμα από την Κρήτη, η Κερκυραϊκή Μικροζυθοποιία – όνομα και πράγμα – η Magnus Magester από τη Ρόδο, η FIX από … την ιστορία της Ελλάδας και πόσες ακόμα.
Αυτές οι μπύρες δε χρειάζεται να αποδείξουν τις ρίζες τους, την ελληνικότητα της μάρκας τους. Αυτές οι μπύρες δε χρειάζεται να μιλήσουν για την ποιότητα των υλικών τους και την καταγωγή τους ή να μετρήσουν χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Αυτές οι Ζυθοποιίες γεννήθηκαν εδώ και είναι το επιτυχημένο ελληνικό επιχειρείν σήμερα. Αυτές οι Ζυθοποιίες επενδύουν στην Ελλάδα, δημιουργούν θέσεις εργασίας, στηρίζουν την τοπική κοινωνία αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι κρατάνε τα κέρδη τους στην Ελλάδα.
Φέτος, λοιπόν, μπύρα απ’ τον τόπο μας για να τονώσουμε τη δική μας οικονομία, τη δική μας τσέπη. Επειδή την μπυρο-ιστορία της Ελλάδας τη γράφουμε εμείς οι Έλληνες, με το δικό μας … «αφρό» και δε δεχόμαστε να καπηλεύονται την καταγωγή μας.