To δυναμικό comeback της Ελλάδας στην Γερμανική αγορά

Το 2013 αναμένεται να είναι μια χρονιά ρεκόρ για τον εξερχόμενο τουρισμό από την Γερμανία, που δικαίως θεωρείται η σημαντικότερη αγορά της Ευρώπης ενώ η Ελλάδα είναι η χώρα με την σημαντικότερη αύξηση μεταξύ όλων των τουριστικών προορισμών .

To δυναμικό comeback της Ελλάδας στην Γερμανική αγορά
3'

Σύμφωνα με τον Εθνικό Σύνδεσμο Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (DRV) , οι Γερμανοί θα κάνουν φέτος τις μεγαλύτερες διακοπές από ποτέ. Είναι μάλιστα αποκαλυπτικό ότι από έρευνα που έγινε από τον DRV, οι δαπάνες για ταξίδια από μέρος τω Γερμανών θα είναι αυξημένες περίπου κατά 4% ενώ οι περισσότεροι προορισμοί που οι Γερμανοί τουρίστες επισκέπτονται θα είναι αυξημένοι. Η Ελλάδα είναι ο προορισμός με το πιο δυνατό comeback.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Jürgen Büchy, πρόεδρο του DRV, το 2013 η γερμανική αγορά με τις πλέον συντηρητικές προβλέψεις αναμένεται να αυξηθεί κατά 4%. «Οι Γερμανοί στην κυριολεξία κάθονται πάνω στις έτοιμες για διακοπές βαλίτσες τους» προσθέτοντας ότι τόσο τα ποσοστά αύξησης του χειμερινού τουρισμού όσο και οι προκρατήσεις για τα θερινά τουριστικά πακέτα αποπνέουν ιδιαίτερη αισιοδοξία για την φετεινη τουριστική κίνηση.
Τι προορισμούς, όμως, προτιμούν οι Γερμανοί για το φετινό Καλοκαίρι; Η Ισπανία και η Τουρκία είναι αναμφίβολα οι προορισμοί με την μεγαλύτερη ζήτηση ενώ η Ελλάδα κάνει ένα δυνατό comeback. Δεν αποκλείεται μάλιστα η Ελλάδα να κάνει φέτος και την έκπληξη στην γερμανική αγορά αφύ ορισμένοι touroperatorsδηλώνουν αυξημένη κίνηση ως και 55%.

Σε ότι αφορά τους άλλους προορισμούς, η Αίγυπτος δείχνει να αγωνίζεται σθεναρά με στόχο να περιορίσει τις απώλειες από το αρνητικό κλίμα που επικράτησε στην περιοχή το τελευταίο διάστημα. Πάντως οι Γερμανοί εξακολουθούν να δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για πολυτελείς διακοπές, ταξίδια πόλης, διακοπές υγείας και για κρουαζιέρες.

Σύμφωνα εξαλλου με τα στοιχεία του DRV, το 2012 η γερμανική τουριστική αγορά παρουσίασε μια αύξηση 5,5% σε σχέση με το 2011 γεγονός που οδήγησε τις συνολικές πωλήσεις των touroperatorsστα 24,4 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις των τουριστικών «πακέτων» μεσαίων αποστάσεων αυξήθηκαν κατά 8,5%, ενώ των πιο μακρινών προορισμών αυξήθηκαν κατά 2,5%. Αντιστοίχως οι λεγόμενοι «χερσαίοι προορισμοί αυξήθηκαν 1%.

Σύμφωνα εξάλλου με άλλη έρευνα που έγινε από την εταιρεία GfK, η γερμανική αγορά θα αυξήσει τις επιδόσεις της στον εξερχόμενο τουρισμό κατά 6% το 2013. Αυτό θα οδηγήσει σε έναν συνολικό αριθμό 100 εκατομμυρίων ταξιδιών. Για την ιστορία αξίζει να σημειωεί ότι ο μέσος Γερμανός ταξιδιώτης το 2012 είχε ξοδέψει 1.051 ευρώ για ταξίδια. Πρόκειται δηλαδή για έναν ταξιδιώτη ο οποίος θεωρείται ότι κινείται σε σχετικά καλά επίπεδα

Τα στοιχεία και οι προβλέψεις που έκαναν μεγάλοι Γερμανοί touroperatorsενόψει της ΙΤΒ (κλείνει τις πύλες της 10 Μαρτίου) συμφωνούν με τις εκτιμήσεις του DRV. Ειδικότερα, ο ThomasCookένας από τους σημαντικότερους touroperatorsτα Ευρώπης «φωτογραφίζει» τις καλές πωλήσεις ταξιδιών προς την Ισπανία, την Τουρκία και την Ελλάδα. Είναι ενδιαφέροντα τα όσα σημειώνει ο κ. Michael Tenzer, επικεφαλής της επιχείρησης στη Γερμανία: «Η Ελλάδα κάνει μια επιστροφή» λέει ο κ. Michael Tenzer προσθέτοντας «οι κρατήσεις μας για αυτό το καλοκαίρι παρουσιάζουν διψήφια αύξηση».

OFTI, o τέταρτος μεγαλύτερος γερμανός touroperatorκαταγράφει διψήφια αύξηση στις κρατήσεις και τα έσοδα για το καλοκαίρι του 2013. Στους πιο δημοφιλείς προορισμούς του περιλαμβάνονται οι: Τουρκία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ισπανία και η Ελλάδα. "Τα σημερινά στοιχεία δείχνουν ότι η εμπιστοσύνη μας και οι προσδοκίες μας για την Ελλάδα ως προορισμό έχουν επιβεβαιωθεί" αναφέρει ο κ. Dietmar Gunz, διευθύνων σύμβουλος του FTΙ σύμφωνα με τον οποίο ο συγκεκριμένος τουριστικός οργανισμός αύξησε την δυναμικότητα σε αεροπορικές θέσεις και καταλύματα στην Ελλάδα κατά 55%.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή