Εθνική Τράπεζα: Στους finalists του Euroleague Tech Challenge Week η bubbllz
Η πρόταση της bubbllz αφορά το Augmented Reality Content και τη χρήση του στο Sports Marketing και στα Social Media.
Λίγα λόγια για την Bubbllz
Η bubbllz είναι μια ελληνική startup, που βραβεύτηκε με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας το 2016. Ανήκει στην ITBOOMS Ι.Κ.Ε, μια εταιρεία λογισμικού που δραστηριοποιείται στον τομέα του mobile marketing, στο εταιρικό κεφάλαιο της οποίας συμμετέχει η Εθνική Τράπεζα μέσω του NBG Business Seeds, ενός προγράμματος στήριξης της νεοφυούς και καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Η bubbllz έχει πραγματοποιήσει ήδη το soft launch της και δραστηριοποιείται στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
H mobile εφαρμογή “bubbllz” καλύπτει την αγοραστική εμπειρία μέσω του smartphone κατά την αναζήτηση προϊόντος, την επίσκεψη στο κατάστημα, την αγορά προϊόντος και την επιβράβευση του χρήστη για κάτι που κάνει ήδη καθημερινά: τις αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για πρώτη φορά μια startup δίνει πραγματική και μετρήσιμη αξία στα post των χρηστών. Οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφίες στα social media σχετικά με τις αγορές/επιλογές τους, όπως ένα ρούχο που μόλις πήραν, ένα απολαυστικό πιάτο φαγητό, selfie με φίλους σε ένα μπαρ, μία φωτογραφία από το γήπεδο κλπ. Με επίκεντρο τον ίδιο τον χρήστη, σκοπός της εφαρμογής είναι να ανταμείβει αυτά τα καθημερινά post των χρηστών με μοναδικές προσφορές, διαγωνισμούς και εκπτώσεις!
Η εφαρμογή διατίθεται ήδη για Android και iOS συσκευές και είναι δωρεάν.
Μάθε περισσότερα στο http://www.bubbllz.com/