Χρήστος Σταϊκούρας: Στις Μεταφορές η Ελλάδα μπορεί να καταστεί κομβικός «παίκτης» στη ΝΑ Ευρώπη
«Αξιοποιούμε τη στρατηγική σημασία που έχουν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη, αλλά και τη δυναμική των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων και επενδύουμε στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας», τονίζει ο κ. Σταϊκούρας.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισημαίνει την ισχυρή βούληση να υλοποιηθούν οι αναγκαίες υποδομές, ώστε σε τέσσερα χρόνια να ενισχυθεί η γεωπολιτική και γεωοικονομική θέση της χώρας στην ευρύτερη περιοχή.
Σχετικά με την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου, επισημαίνει την αύξηση της ετήσιας χρηματοδότηση στον ΟΣΕ από τα 45 εκατ. ευρώ στα 75 εκατ., μέσα από την υπογραφή της συμβατικής συμφωνίας, η οποία, θέτει, ταυτόχρονα, ένα πλαίσιο εποπτείας και μετρήσιμων αποτελεσμάτων από την πλευρά του Οργανισμού.
Προαναγγέλλει ότι έως τα τέλη Σεπτεμβρίου θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, από Οινόη μέχρι Τιθορέα, με το οποίο ολοκληρώνεται η υλοποίηση της σχετικής σύμβασης που αφορά στην εγκατάσταση σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στο δίκτυο.
Ο κ. Σταϊκούρας τονίζει, ακόμη, ότι αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη εκατοντάδες μικρά και μεγάλα έργα σε όλη την επικράτεια και καταβάλλεται συστηματική προσπάθεια προκειμένου να μεγιστοποιείται το παραγόμενο αποτέλεσμα.
Τέλος, όσον αφορά στην ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι δρομολογείται η προμήθεια των πρώτων 250 νέων «πράσινων» λεωφορείων στις αρχές του 2024, ενώ τους επόμενους μήνες θα εκκινήσουν οι διαδικασίες για τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού προμήθειας επιπλέον 650 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων
Διαβάστε επίσης:
ΚΚΕ κατά Μητσοτάκη για την οπαδική βία: Ρεσιτάλ υποκρισίας και αποπροσανατολισμού
ΣΥΡΙΖΑ: «Κατώτερος των περιστάσεων ο κ. Μητσοτάκης, χωρίς ίχνος αυτοκριτικής»
ΠΑΣΟΚ για Μητσοτάκη: Ούτε και σήμερα φάνηκε να αντιλαμβάνεται το φιάσκο του «επιτελικού κράτους»