«Να θυμάται ο Σαμαράς ότι η COSCO δεν αναγνωρίζει εργ. δικαιώματα»
«Οι σημερινές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια για την διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους, στις οποίες παραβρέθηκαν εκφράζοντας τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ οι βουλευτίνες Β Αθήνας Νάντια Βαλαβάνη και Β Πειραιά Τζένη Βαμβακά, δεν αφορούν μόνο τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά το σύνολο της κοινωνίας η οποία μπορεί να διασφαλίσει πραγματικά οφέλη μόνο αν η ανάπτυξη των λιμανιών γίνει υπό δημόσιο έλεγχο», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ.
«Τον περασμένο Μάρτιο ο κ. Σαμαράς είχε επισκεφθεί το λιμάνι του Πειραιά προκειμένου να παραβρεθεί στη σύναψη ιδιωτικής συμφωνίας δύο εταιρειών, της COSCO και της Hewlett-Packard, για τη μεταφορά των προϊόντων της τελευταίας μέσω σιδηροδρόμου από την προβλήτα της COSCO προς την Ευρωπαϊκή ενδοχώρα. Σήμερα, τέσσερις μήνες μετά την πρωθυπουργική φιέστα, καμία μεταφορά φορτίων της COSCO δεν έχει πραγματοποιηθεί μέσω σιδηροδρόμου από το λιμάνι του Πειραιά!
Ένα μήνα μετά, τον Απρίλιο, εγκαινίασε την επανέναρξη του έργου του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Πατρών με δανεικά μηχανήματα και δανεικούς εργαζόμενους! Το έργο ποτέ δεν ξεκίνησε! Σήμερα ο πρωθυπουργός, αμετανόητος, επανέρχεται στο χώρο της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά για να εγκαινιάσει τον προβλήτα ΙΙΙ «Ερμής», έργο το οποίο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2015 ή στην καλύτερη περίπτωση στο τέλος του 2014!
Ο πρωθυπουργός πανικόβλητος από τις συνεχείς αποτυχίες της πολιτικής του success story ψάχνει εναγωνίως ευκαιρίες για να προβάλλει μία πλαστή εικόνα αισιοδοξίας. Ταυτόχρονα, με την παρουσία του στο χώρο της COSCO προετοιμάζει το έδαφος για την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών της χώρας ευνοώντας ταυτόχρονα τις αξιώσεις της Κινέζικής εταιρείας για μείωση του συμβατικού τιμήματος που καταβάλλει ετησίως στον ΟΛΠ.
Βέβαια σε αυτή την πλαστή εικόνα δεν έχουν θέση οι σκανδαλώδεις φοροαπαλλαγές της Κινέζικης εταιρείας, οι ψευδείς προβλέψεις για χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας καθώς και οι καταγγελίες των συνδικάτων ότι ο προβλήτας της COSCO «αναδείχθηκε» πρόσφατα, σε έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ως ο μοναδικός μεταξύ των 265 μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών λιμανιών που δεν αναγνωρίζονται εργασιακά δικαιώματα».