Νίκος Νικολόπουλος : Δεδομένη η ένταξη της Πατρών - Πύργου
«Η ένταξη του έργου της Πατρών Πύργου στο Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης 2014-2020 (ΣΕΣ), είναι δεδομένη καθώς έχει υποβληθεί σχετική πρόταση στην Commission. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν ελλοχεύει ο κίνδυνος, σημαντικής καθυστέρησης του έργου, αλλά η υπηρεσιακοί παράγοντες με διαβεβαιώνουν ότι η σχετική διαδικασία στην Commission, θα απαιτήσει δύο το πολύ τρεις μήνες».
Τα παραπάνω επεσήμανε σε αλλεπάλληλες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συνεντεύξεις που έδωσε το τελευταίο 48ώρο στα ΜΜΕ της Αχαΐας, της Ηλείας, της Μεσσηνίας και της Ζακύνθου, ο Βουλευτής Αχαΐας και Γεν. Γραμματέας των ΑΝ.ΕΛ Νίκος Νικολόπουλος.
Ο κ. Νικολόπουλος, με βάση τις απαντήσεις, που πήρε από τους Υπουργούς Γ. Σταθάκη και Χ. Σπρίντζη, τόσο κατά την συνάντηση που είχε μαζί τους, όσο και μετά την συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης που είχε καταθέσει στη Βουλή προσέθεσε τα εξής:
«Οι προσφορές των ενδιαφερομένων κατασκευαστικών εταιρειών, ακυρώθηκαν, καθώς το υπουργείο θεωρεί ότι για τα έργα αυτά χρειάζεται εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και επικαιροποιημένη μελέτη, όπως είπε χαρακτηριστικά ο Υπουργός.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του Υπουργού, κρίνεται σκόπιμο να επανεξεταστεί ο τρόπος δημοπράτησης του έργου, σε συνδυασμό με την ένταξή του στο ΣΕΣ 2014-2020, για να είναι δυνατή η δημοπράτησή του σε ενιαίο στάδιο, ώστε να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης και επιπλέον να συνεκτιμηθούν οι πιθανές τροποποιήσεις των τευχών δημοπράτησης, ύστερα από την προδικαστική προσφυγή της εταιρείας ΜΕΤΚΑ».
Ο κ. Νικολόπουλος εξαπέλυσε επίθεση κατά του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας αλλά και των Βουλευτών, που κατηγόρησαν την Κυβέρνηση ότι σχεδιάζει την τμηματική επαναδημοπράτηση, για να ευνοήσει τους μικρές τεχνικές εταιρείες, τόνισε τα εξής:
«Εμένα, δεν με ενοχλεί εάν η τμηματικές δημοπρατήσεις γίνουν την ίδια μέρα και τα έργα εκτελούνται παράλληλα. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνονται διαγωνισμοί στους οποίους θα μπορούν να συμμετέχουν μόνο οι μεγαλοεργολάβοι. Εάν από τη νέα δημοπράτηση, προκύψει έκπτωση 45% όπως με τον σιδηρόδρομο στο τμήμα πριν από την Πάτρα, τι θα έχουν να πουν;