Το facebook γερνάει...
Κι όμως το facebook χάνει τη δύναμή του στο νεανικό κοινό. Σύμφωνα με νέα έρευνα από τη Frank N. Magid Associates Inc. η χρήση του κοινωνικού δικτύου από το γκρουπ 13-17 ετών έπεσε στο 88%. Το 2013 η διείσδυση ήταν στο 95%.
Αντιθέτως η διείσδυση του twitter ανέβηκε δύο μονάδες, χωρίς όμως να απειλεί την πρωτοκαθεδρία του facebook. Οι επενδυτές βέβαια δεν έχουν λόγο να ανησυχούν. Το instagram, πάει εξαιρετικά καλά στο νεανικό κοινό με διείσδυση 88%.
Αυτό όμως που θεωρούν όλοι ανησυχητικό είναι η γήρανση του πληθυσμού εντός του facebook. Μόνο το 55% των χρηστών είναι έως 37 ετών. Κάτι που εξηγεί γιατί το facebook προσπάθησε να αγοράσει το Snapchat Inc. οι χρήστες του οποίου είναι σε ποσοστό 86% κάτω των 37 ετών.
Η διαφημιστική αγορά είχε βρει τη χαρά της με το facebook αφού ήταν το βασικό μέσο για να προσεγγίσει τους εφήβους, κοινό πολύ δύσκολο και απέχον συστηματικά από τα παραδοσιακά μέσα.