Google: Επεκτείνει το πρόγραμμα ενημέρωσης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
Την επέκταση της πρωτοβουλίας που ξεκίνησε πέρσι από την Κρήτη με στόχο να βοηθήσει τις τουριστικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα διαδικτυακά εργαλεία και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους ανακοίνωσε η Google
Του Δημήτρη Μαλλά
Η πρωτοβουλία, η οποία ονομάζεται "Grow Greek Tourism Online" και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), επεκτείνεται στην Πελοπόννησο, τις Κυκλάδες, τα νησιά του Ιονίου, τη Μακεδονία, τα Δωδεκάνησα και την Αττική, όπου θα πραγματοποιηθούν ειδικά σεμινάρια. Το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Κρήτη και περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία και τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά, αν προς το παρόν, όπως αναφέρθηκε στη σχετική συνέντευξη Τύπου, δεν υπάρχουν ακόμη μετρήσιμα νούμερα.
Όπως τονίσθηκε στην παρουσίαση, η ενίσχυση της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού στο Διαδίκτυο αποτελεί μία μεγάλη ευκαιρία, δεδομένου ότι στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Την ίδια στιγμή, το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ χρησιμοποιούν το Internet για τα ταξίδια τους. Σημειωτέον πως σχετικά πρόσφατη μελέτη του Oxford Economics για λογαριασμό της Google είχε δείξει ότι μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
Στόχος των ανθρώπων της Google είναι η πρωτοβουλία να δώσει τη δυνατότητα φέτος σε περισσότερες από 3.000 τουριστικές επιχειρήσεις στις συγκεκριμένες περιοχές να μάθουν για τα εργαλεία που έχει ο αμερικανικός κολοσσός και τα οποία είναι δωρεάν, ώστε να τα αξιοποιήσουν και να προσελκύσουν περισσότερους τουρίστες, καθώς πλέον θα μπορούν να απευθύνονται σε ένα παγκόσμιο κοινό.
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν σε Καλαμάτα και Μύκονο στις 23 και 27 Μαρτίου αντίστοιχα καθώς και σε Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Αθήνα στις 16, 21, 24 και 29 Απριλίου αντίστοιχα. Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τις εκδηλώσεις μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism.
Με την επέκταση της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διεθνείς τάσεις αναζήτησης των βασικών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και του κάθε επί μέρους προορισμού καθώς και για βέλτιστες τεχνικές που αφορούν τη διαδικτυακή τους παρουσία. Επιπλέον, θα λάβουν υποστήριξη για τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ προκειμένου να ενισχύσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους.