Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Συνεχίζονται οι αιτήσεις για δωρεάν ίντερνετ, λάπτοπ ή τάμπλετ

Η δράση «Ψηφιακή Αλληλεγγύη», που αφορά περίπου 290.000 πολίτες σε όλη τη χώρα βρίσκεται σε εξέλιξη.Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα αυτό έχουν οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Μερίσματος των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Ιονίων Νήσων, Πελοποννήσου, Κρήτης, καθώς και του Βορείου Αιγαίου, που καλύπτονται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση».

Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Συνεχίζονται οι αιτήσεις για δωρεάν ίντερνετ, λάπτοπ ή τάμπλετ

Οι δικαιούχοι της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης όπου έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα από τις 04/02/2015 έως 30/06/2015 μπορούν να εισέρχονται στην ιστοσελίδα e-inclusion.gr και να εκτυπώνουν το κουπόνι τους.

Δικαιούχοι του κουπονιού είναι όλοι οι ωφελούμενοι πολίτες, που αιτήθηκαν και έλαβαν το Κοινωνικό Μέρισμα και οι οποίοι, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), κατοικούν σε μία από 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη), σύμφωνα με τη δηλωθείσα κατά την 31/12/2014 στο πληροφοριακό σύστημα "TAXISNET" και ισχύουσα διεύθυνση κατοικίας.

Στόχος της παρέμβασης είναι η μείωση του ψηφιακού χάσματος και η παροχή ισότιμων ευκαιριών στους πλέον αδύναμους οικονομικά πολίτες για πρόσβαση στο διαδίκτυο και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.

Οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού

Κάθε ωφελούμενος δικαιούται μόνο μία επιταγή-κουπόνι , η αξία του οποίου καλύπτει τις ακόλουθες παροχές:

  • Διαδικτυακή σύνδεση (σταθερή ADSL/VDSL ή κινητή (mobile) 3G (ή ανώτερη) ή δορυφορική) – μέχρι 12 ευρώ το μήνα και μέχρι 31/10/2015
  • Βασικό εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο (tablet ή netbook ή laptop/notebook) – μέχρι 230 ευρώ.
  • Υπηρεσίες Υποστήριξης
  • Συμβουλευτικής ενημέρωσης κατ' οίκον προαιρετικά, σε βασικά στοιχεία χρήσης του εξοπλισμού και του διαδικτύου, έως 60 ευρώ.

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ

Έχοντας το μοναδικό κωδικό του κουπονιού, το οποίο είτε το τυπώνει ή έλαβε στο mail του ή στο κινητό του, θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

1. Αναζήτηση προσφοράς:
Μέσω της ιστοσελίδας (http://www.e-inclusion.gr) θα αναζητήσει τους προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και θα εντοπίζει τις προσφορές που τον ενδιαφέρουν.

2. Προσέλευση σε Κατάστημα:
Προσέρχεται στο κατάστημα με το προσωπικό του κουπόνι και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος θα μπορεί μέσα από την εφαρμογή να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί.

3. Επιλογή Προσφοράς:
Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά Συσκευή και Τηλεπικοινωνιακή Σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση. Το κατάστημα καταχωρεί την παραγγελία του ωφελούμενου μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ενδεικτικά: Serial Number συσκευής κλπ) στο ΠΣ της Δράσης.

4. Καταχώρηση Μοναδικού κωδικού:
Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση.

5. Υπογραφή Εγγράφων:
Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης (π.χ. Φόρμα Επιλογής προϊόντων ωφελούμενου, Υπεύθυνη Δήλωση ωφελούμενου, Σύμβαση μεταξύ Παρόχου/Προμηθευτή και ωφελούμενου, κλπ) καθώς και από τους Παρόχους/Προμηθευτές (ενδεικτικά: Τηλεπικοινωνιακό Συμβόλαιο, Δελτίο Αποστολής-Τιμολόγιο Εξοπλισμού, κλπ).

6. Έλεγχος Παραγγελίας:
Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο Web Site της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκαν.


Πέραν των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη γενική υποχρέωση της τήρησης των όρων της Πρόσκλησης του ΤΕΕ, ο κάθε ωφελούμενος έχει στο πλαίσιο της δράσης τις ακόλουθες υποχρεώσεις:

Να συνεργαστεί με τους Συμβούλους Υποστήριξης/Ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της κατ' οίκον υποστήριξης/ενημέρωσής του καθώς και κατά τη διαδικασία προγραμματισμού της.

Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέσω της δράσηςμέχρι 31/10/2015, ή, αν επιθυμεί να τη διακόψει, να προσκομίζει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση.

Να διατηρήσει τον εξοπλισμό που προμηθεύτηκε μέσω της δράσης μέχρι 31/12/2015, με το απαραίτητο αυτοκόλλητο αναγνωρισιμότητας της συγχρηματοδότησης της δράσης από την Ε.Ε. που του παρείχε ο Πάροχος/Προμηθευτής.

Να συνεργαστεί με τα ελεγκτικά όργανα ενδεικτικά του ΤΕΕ και της ΕΔΕΤ ΑΕ σε περίπτωση που επιλεγεί στο προς εξέταση δείγμα για τη διενέργεια επιτόπιας επαλήθευσης
Να παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες και τα στοιχεία που τυχόν του ζητηθούν, σε σχέση με τη συμμετοχή του στην παρούσα δράση.

Πατήστε εδώ για να εκτυπώσετε το κουπόνι


Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή