Κάρτα επιβίβασης στο Facebook Messenger!
Ο ολλανδικός αερομεταφορέας KLM ανακοίνωσε μία συνεργασία με το Facebook που προσφέρει τη δυνατότητα σε έναν επιβάτη, εφόσον ο τελευταίος το επιθυμεί, να ανοίξει ένα chat με την KLM αμέσως μετά την αγορά του εισιτηρίου του. Και μέσω αυτού του chat η KLM θα του προσφέρει μία σειρά από πληροφορίες και ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της πτήσης του. Επιπλέον, όμως, θα μπορεί να του στέλνει εκεί την ψηφιακή κάρτα επιβίβασης -μετά το check-in που θα κάνει ο επιβάτης- ώστε να έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται σε ένα thread. Και, φυσικά, μέσω αυτού του chat ο επιβάτης θα μπορεί να κάνει και ότι ερωτήσεις θέλει προς το τμήμα εξυπηρέτησης του αερομεταφορέα.
Όλο και περισσότεροι επιβάτες προτιμούν να έχουν σε ψηφιακή μορφή την κάρτα επιβίβασης (γνωστή και ως boarding pass) αλλά είναι η πρώτη φορά που αυτή μπορεί να είναι προσβάσιμη μέσω του Facebook Messenger. Το ερώτημα είναι πόσο δημοφιλές μπορεί να αποδειχθεί αυτή η δυνατότητα όπως και πόσο πρακτική. Θα το τσεκάρουμε στην επόμενη πτήση μας με την KLM και θα επιστρέψουμε για να σας πούμε την εμπειρία μας...