Διακρίθηκε στο Microsoft Imagine Cup η ελληνική «Amanda»
Το project που δημιούργησε κατάφερε να ξεχωρίσει, όχι μόνο ανάμεσα στα υπόλοιπα project της κατηγορίας του (World Citizenship), στην οποία κατέκτησε την πρώτη θέση, αλλά και ανάμεσα στα projects όλων των κατηγοριών του διαγωνισμού (Games, Innovation και World Citizenship).
Την Παρασκευή 29/7, τα νικητήρια projects των τριών κατηγοριών διαγωνίστηκαν για το μεγάλο έπαθλο. Η ρουμάνικη ομάδα ENTy ήταν αυτή που τελικά κατέκτησε την κορυφή με την καινοτόμα εφαρμογή της για την παρακολούθηση της στάσης του σώματος. Η ελληνική «Amanda» ακολούθησε στη δεύτερη θέση. Χρησιμοποιώντας την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα, η ομάδα από την Ελλάδα δημιούργησε ένα χώρο συναισθημάτων, στον οποίο ο χρήστης περιηγείται ακολουθώντας τη λογική ενός διαδραστικού παιχνιδιού. Στόχος του παιχνιδιού, η ευαισθητοποίηση των χρηστών ενάντια στο bullying. Η κατάληψη της πρώτης θέσης στην επιμέρους κατηγορία συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 50.000 δολαρίων.
Σημειωτέον πως η ομάδα αποτελείται από του φοιτητές του ΑΠΘ, Βασίλη Μπαλτατζή, Μαργαρίτα Μπίντση, Γιώργο Σχινά και Ηλία Χρυσοβέργη οι οποίοι ανέπτυξαν το Amanda (http://amandaproject.net) υπό την καθοδήγηση του καθηγητή και μέντορά τους, κ. Λεόντιου Χατζηλεοντιάδη. Μάλιστα, η ομάδα, η οποία είχε την υποστήριξη της ΔΕΘ-Helexpo πρόκειται να παρουσιάσει το Amanda τον Σεπτέμβριο στην 81η ΔΕΘ, στο θεματικό αφιέρωμα E-gaming από τις 10-18 Σεπτεμβρίου. Ειδικότερα, το project θα βρεθεί στο επίκεντρο του Φεστιβάλ Τέχνης, Επιστήμης και Τεχνολογίας, που διοργανώνει ο εθνικός εκθεσιακός φορέας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, "Artecitya. Οραματιζόμενοι την Πόλη του Αύριο (2014-2018)” (www.artecitya.eu), με την υποστήριξη του προγράμματος Δημιουργική Ευρώπη της Ε.Ε.
Από το 2003 έως σήμερα, το Imagine Cup της Microsoft πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και αποτελεί τους «Ολυμπιακούς Αγώνες» των φοιτητικών διαγωνισμών τεχνολογίας. Οι ομάδες διαγωνίζονται σε τρεις κατηγορίες: Games, Innovation και World Citizenship. Για τους περισσότερους, το ταξίδι για τον παγκόσμιο τελικό ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2015. Εκείνη την περίοδο, σε σχολές και πανεπιστήμια ανά τον κόσμο, σπουδαστές διαμόρφωναν τις ομάδες τους, για να διαγωνιστούν σε τοπικό επίπεδο, ώστε να πάρουν το εισιτήριο για το Σιάτλ. Σε αυτά τα 14 χρόνια, το Imagine Cup έχει δώσει την ώθηση σε πολλούς νέους να εμπνευστούν και να κατασκευάσουν πρωτότυπες λύσεις, για να αλλάξουν τον κόσμο.
Στον παγκόσμιο τελικό 2016, οι 35 ομάδες διαγωνίστηκαν μέσα σε ένα κλίμα μεγάλου ενθουσιασμού, προκειμένου να διεκδικήσουν το μεγάλο έπαθλο των 200.000 δολαριών, τη μοναδική ευκαιρία για μία αποκλειστική συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Microsoft, Satya Nadella και φυσικά, το κύπελλο του Imagine Cup.