Η LG αλλάζει τα δεδομένα και φέτος και στηρίζει Ελλάδα
Τηλεοράσεις που προσφέρουν εντυπωσιακή ποιότητα εικόνας και είναι και εξαιρετικά λεπτές, δικτυωμένες λευκές συσκευές, αλλά και ρομπότ που λειτουργούν ως οικιακοί ψηφιακοί βοηθοί είναι ορισμένα από τα νέα προϊόντα που ετοιμάζεται να φέρει μέσα στο 2017 η LG Electronics με τον κορεατικό κολοσσό να δείχνει να ψηφίζει Ελλάδα, καθώς επέλεξε τη Χερσόνησο της Κρήτης για να πραγματοποιήσει το φετινό LG InnoFest, την ετήσια εκδήλωση του για τους συνεργάτες του στην ευρωπαϊκή αγορά με τη συμμετοχή περισσότερων από 500 ατόμων.
Του Δημήτρη Μαλλά
Ένας από τους λόγους που το φετινό φεστιβάλ καινοτομίας (Innovation Festival) πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα είναι και η ισχυρή θέση της LG στην ελληνική αγορά, όπου συνεχίζει να ενισχύει τα μερίδια της. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των ελληνικών μέσω ενημέρωσης, ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, το 2016 έκλεισε με την κορεατική εταιρεία να παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων της στην τηλεόραση της τάξεως του 3% με το μερίδιο της να κινείται σε επίπεδα σταθερά άνω του 30%, ενώ οι πωλήσεις στις λευκές συσκευές αυξήθηκαν κατά 30% με την LG να βρίσκεται πλέον στην 1η θέση της ελληνικής αγοράς όσον αφορά κατηγορίες προϊόντων όπως είναι τα ψυγεία και τα πλυντήρια!
Το LG Innofest είναι μία εκδήλωση όπου ο κορεατικός κολοσσός στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών παρουσιάζει τα νέα προϊόντα και δίνει το στίγμα του για την τρέχουσα χρονιά. Όπως τόνισε στην ομιλία του ο Wayne Park, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της κορεατικής εταιρείας και επικεφαλής των δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη, η LG σκοπεύει να συνεχίσει να επενδύει σε έρευνα και ανάπτυξη παρά την οικονομική ύφεση, ενώ και φέτος στοχεύει να αλλάξει τα δεδομένα σε τομείς όπως είναι η τηλεόραση και οι λευκές συσκευές. Βασικό ατού είναι η σειρά premium προϊόντων Signature, μοντέλα της οποίας όπως είναι η κορυφαία OLED τηλεόραση W, η σειρά πλυντηρίων Twin Wash και το ψυγείο InstaView.
Στο χώρο της τηλεόρασης η LG δείχνει να έχει καταφέρει να αποκτήσει τεχνολογικό προβάδισμα αξιοποιώντας την πρωτοπορία της στην τεχνολογία OLED, στην οποία θα βασίζονται τουλάχιστον 10 νέα μοντέλα τηλεόρασης. Η απίστευτα λεπτή με πάχος μόλις 2,57 χιλιοστά, W7 της σειράς Signature είναι μία από τις κορυφαίες τηλεοράσεις που έχουν παρουσιαστεί ποτέ και την οποία αναμένεται να δούμε και στην Ελλάδα με την τιμή για το μοντέλο των 65 ιντσών να κινείται σε επίπεδα κάτω από τις 8.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη τηλεόραση, η οποία αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας OLED είναι εντυπωσιακή και κυριολεκτικά μπορεί να γίνει ένα με τον τοίχο του σπιτιού σας. Σημειωτέον πως η LG ανακοίνωσε ακόμη ότι ξεκινά να ενσωματώνει την τεχνολογία Dolby Atmos στις τηλεοράσεις βελτιώνοντας σημαντικά το κομμάτι της απόδοσης ήχου.
Ένας τομέας όπου η LG δίνει έμφαση είναι αυτός των δικτυωμένων συσκευών, το αποκαλούμενο και Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT). Δεν είναι τυχαίο ότι στο εξής όλες σχεδόν οι λευκές συσκευές της κορεατικής εταιρείας θα έχουν ενσωματωμένες WiFi δυνατότητες, ενώ επιπλέον θα αρχίζουν να αξιοποιούν τεχνολογίες όπως είναι το machine learning και τα big data, προκειμένου να προσφέρουν βελτιωμένη εμπειρία στους καταναλωτές. Η κορεατική εταιρεία παρουσίασε πλυντήρια που προσαρμόζουν τις πλύσεις ανάλογα με τις καιρικές και τις περιβαλλοντικές συνθήκες, ψυγεία με οθόνη αφής που προβάλλουν συνταγές και σημειώματα, αλλά επιπλέον η οθόνη τους είναι και διαφανής ώστε να μπορείς να δει τι υπάρχει στο εσωτερικό χωρίς να χρειάζεται να ανοίξεις την πόρτα τους!
Ένας άλλος τομέας που δίδεται έμφαση είναι αυτός της τεχνητής νοημοσύνης και της ρομποτικής. Στο πλαίσιο της InnoFest είχαμε την ευκαιρία πέραν από σκούπες ρομπότ, να δούμε και ένα ρομπότ – ψηφιακό οικιακό βοηθό που απαντά σε όλα τα ερωτήματα που τίθενται, ενώ επιπλέον δίνει τη δυνατότητα ακόμη και για απευθείας αγορές. Η LG συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Amazon που έχει παρουσιάσει τον ψηφιακό βοηθό Alexa, ενώ γενικώς δηλώνει ανοικτή σε συνεργασίες με τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
Οι προηγμένες αυτές ΙοΤ συσκευές είναι προς το παρόν διαθέσιμες στην Κορέα, αλλά σταδιακά θα τις δούμε και στην Ευρώπη, ανάλογα με την ανταπόκριση που θα επιδείξουν οι καταναλωτές, όπως σημείωναν τα στελέχη της LG, τονίζοντας ότι θα πρέπει να ωριμάσει η συγκεκριμένη αγορά.