Offline τα ελληνικά ξενοδοχεία όσον αφορά στις κρατήσεις μέσω Διαδικτύου
Μόλις το 8% των καταλυμάτων στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους όταν την ίδια στιγμή, το 37% των πωλήσεων του τουριστικού κλάδου στην Ευρώπη πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά.
Του Δημήτρη Μαλλά
Επιπλέον, το 2015 παρατηρήθηκε μία αύξηση της τάξεως του 19% σε σχέση με πέρσι των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο “ταξίδι στην Ελλάδα” (travel to Greece), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φθάνει το 72% για τις αναζητήσεις στις κινητές συσκευές.
Τα στοιχεία αυτά δημοσιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης από τη Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), των νέων δράσεων της πρωτοβουλίας “Grow Greek Tourism Online” για το 2016. Όπως επισημάνθηκε, η πρωτοβουλία κατά τη διετία 2014 – 2015 πέτυχε να εκπαιδεύσει περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις μέσα από ειδικά σεμινάρια αλλά και διαδικτυακά. Το 2016 η Google σκοπεύει να επεκτείνει τις δράσεις.
Έτσι, μέσα στη χρονιά και καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος περιοχών σε όλη την Ελλάδα, από την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη μέχρι την Κρήτη, μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις. Μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων, σκοπεύουν να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων.
Ακόμη και με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας σε όλους όσοι ενδιαφέρονται, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).
Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ