Melanoma B aware Greece: Διάκριση της Novartis Hellas στα Hellenic Responsible Business Awards

Η καμπάνια ευαισθητοποίησης για το μελάνωμα «Melanoma B aware Greece» της Novartis Hellas απέσπασε το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Καμπάνια Social Media» στο θεσμό Hellenic Responsible Business Awards 2019.

Melanoma B aware Greece: Διάκριση της Novartis Hellas στα Hellenic Responsible Business Awards
1'

Η καμπάνια, ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα, χρησιμοποιεί ως όχημα την τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, το τατουάζ. Με βασικό μήνυμα «Σε κάποια σημάδια δεν επιλέγεις το σχέδιο. Το μελάνωμα είναι ένα από αυτά», έχει ως σκοπό τη σωστή ενημέρωση και πρόληψη του μελανώματος στο ευρύ κοινό, αλλά και τη σωστή ενημέρωση των ασθενών και φροντιστών.

Η υπεύθυνη επικοινωνίας στο τμήμα Oγκολογίας της Novartis Hellas, Άννα Μουρίκη, δήλωσε σχετικά: «Διαλέξαμε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο όχημα για την ενημέρωση σχετικά με το μελάνωμα, γιατί πιστεύουμε ότι οι νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις είναι σημαντικές όχι μόνο στην ανάπτυξη νέων θεραπευτικών επιλογών αλλά και στην βελτίωση της ενημέρωσης και επικοινωνίας του κοινού, των ασθενών και των φροντιστών τους σχετικά με θέματα υγείας. Με όραμα και ευθύνη για τον ασθενή συνεχίζουμε την υλοποίηση ενημερωτικών καμπανιών για σοβαρά νοσήματα». @MelanomaBawareGreece https://www.facebook.com/MelanomaBawareGreece/

Σχετικές ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή