ΙΣΑ: Υπερχρέωση ασφαλισμένων για τηλεφωνικό ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

Έκπληξη του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, προκάλεσε η απόφαση για αναδιοργάνωση του συστήματος τηλεφωνικού ραντεβού για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, εξαιτίας της υπερβολικής χρέωσης των ασφαλισμένων για να μπορέσουν να επισκεφτούν το γιατρό τους.

ΙΣΑ: Υπερχρέωση ασφαλισμένων για τηλεφωνικό ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ
2'

Σε επιστολή τους ο πρόεδρος και ο γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών κ.κ. Γιώργος Πατούλης και Στάθης Τσούκαλος, ζητούν από τον διοικητή του ΕΟΠΥΥ κ. Γεράσιμο Βουδούρη, να αναθεωρήσει την απόφαση, γιατί ακόμη και το τηλεφωνικό κλείσιμο ραντεβού με το γιατρό, γίνεται «ακριβή υπόθεση».

Στην επιστολή τους, οι εκπρόσωποι του ΙΣΑ επισημαίνουν ότι σε μια περίοδο που οι αντοχές του ελληνικού λαού δοκιμάζονται από τις συνέπειες της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, προωθείται από τον ΕΟΠΥΥ η χρήση ενός νέου τηλεφωνικού αριθμού για το κλείσιμο των ραντεβού στα ιατρεία των συμβεβλημένων ιατρείων με τον ΕΟΠΥΥ, που θα επιβαρύνει υπέρμετρα τους ασφαλισμένους.

Συγκεκριμένα, ο ΙΣΑ επιβεβαίωσε από τους υπεύθυνους του 184, ότι από την προσεχή Δευτέρα εκατομμύρια ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ θα καλούν πλέον αντί του γνωστού τηλεφωνικού αριθμού 184, τους νέους αριθμούς 14884 και 14900 για τα τηλεφωνικά ραντεβού στα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ, με κόστος σημαντικά υψηλότερο. Για κάθε κλήση τους προς τους νέους αριθμούς θα χρεώνονται, αντί για μια αστική μονάδα ανά κλήση (0,03€), τώρα θα χρεώνονται με 0,99€ ανά κλήση για το 14884 και 1,08€ για το 14900 από σταθερό τηλέφωνο και από κινητό, θα κοστίζει 1,18€ ανά λεπτό.

Οι κ.κ. Πατούλης και Τσούκαλος δήλωσαν πως θεωρούν «απαράδεκτο σε αυτή τη δύσκολη για τους ασφαλισμένους συγκυρία, να υλοποιούνται τέτοιες αποφάσεις, που στερούνται κάθε λογικής. Δεν είναι δυνατόν να αυξάνεται ως και 40 φορές το κόστος για να κλείσει ένας ασφαλισμένος ραντεβού με τον γιατρό του. Δεν επιτρέπεται να αναγκάζετε τους ασφαλισμένους να βάζουν σε μια ακόμη περίπτωση βαθιά το χέρι στην τσέπη. Αναλογιστείτε την επιβάρυνση που προκαλείτε με την απόφαση σας αυτή στους ασφαλισμένους που είναι αναγκασμένοι να κάνουν πολλαπλά τηλεφωνήματα για να κλείσουν διαφορετικά ραντεβού».

Ζητώντας την αιτία για την αλλαγή του τρόπου χρέωσης, τόνισαν πως δεν επωφελούνται ούτε οι ασφαλισμένοι, ούτε οι γιατροί και ζήτησαν να μάθουν αν έχει ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για την αλλαγή αυτή και τις συνέπειες που έχει στην τσέπη των ασφαλισμένων. Επίσης, ζήτησαν αναθεώρηση της απόφασης, αλλά και ενημέρωση για τους λόγους αύξησης της χρέωσης.

Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή