Ανάκληση Frezylac: Ενδέχεται να έχουν διατεθεί προϊόντα βρεφικού γάλακτος και μέσω e-shop
Πώς θα αποζημιωθούν οι καταναλωτές.
Διευκρινήσεις στο Συνήγορο του Καταναλωτή απέστειλε η εταιρεία Frezyderm, η οποία εισάγει και διακινεί στην ελληνική αγορά το βρεφικό γάλα Frezylac, μετά από σχετικό αίτημα της ανεξάρτητης αρχής.
Οι διευκρινήσεις αφορούν στη διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών για τις προληπτικά ανακαλούμενες παρτίδες βρεφικού γάλακτος Frezylac, λόγω υποψίας σαλμονέλας.
Την Πέμπτη (21/12/2017), ο ΕΟΦ γνωστοποίησε 5 επιπλέον παρτίδες Frezylac, οι οποίες αποσύρονται συμπληρωματικά με την πρώτη φάση της ανάκλησης στις 11/12/2017.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία, από τις 58 παρτίδες που προορίζονταν για την ελληνική αγορά έχουν διατεθεί μόνο 29. Οι υπόλοιπες, για διάφορους λόγους, δεν έφτασαν μέχρι τον τελικό καταναλωτή. Αυτές οι 29 βρίσκονται σε διαδικασία ανάκλησης μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου 2017.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, συνολικά έχουν διατεθεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία, συνεταιρισμούς φαρμακοποιών και φαρμακαποθήκες 205.177 τεμάχια (εκ των οποίων ήδη μέρος έχει δεσμευτεί). Επισημαίνει, ωστόσο, ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει αξιόπιστος μηχανισμός καταγραφής των ποσοτήτων που έχουν διατεθεί στους καταναλωτές. Επιπλέον, η εταιρεία τονίζει ότι ενδέχεται κάποια από τα τεμάχια που έφτασαν στην ελληνική αγορά να έχουν διατεθεί σε καταναλωτές μέσω άλλων e-shops κατά παράβαση της νομοθεσίας και χωρίς να φέρει η ίδια ευθύνη.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιστρέψουν τις συσκευασίες Frezylac στα σημεία πώλησης για να αποζημιωθούν ή να τους δοθεί ως αντικατάσταση του επίμαχου προϊόντος άλλο προϊόν της εταιρείας, ίσης αξίας, μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και θα γίνει η τελική καταγραφή των τεμαχίων που επιστράφηκαν.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για την επιστολή της εταιρείας στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)